30 mei 2018 beoordeeld

Leuke vakantie gehad in Jasmine resort! Mooie maar gedateerde kamers, 5 grote zwembaden waar altijd wat leuks te doen is. Animatie is aardig en organiseren super leuke avonden! Mooie zee en leuke trips gedaan! Kortom een hele leuke vakantie gehad!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
hotel_responsible, Manager van Jasmine Palace Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dear nickyduijn,

First of all we would like to thank you for having chosen our hotel for your stay in Hurghada.

Also, we are very happy to read that you loved your holiday at Jasmine Palace Resort and we met your expectations and wishes.

Jasmine Palace Resort family is waiting for you soon for another restful holiday.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs een week op dit resort gezeten. Alles was super goed geregeld. Mooie grote schone kamers en goed gevarieerd eten. Personeel heel erg vriendelijk. Groot resort, leuke en erg vriendelijke animatie. Gewoon een super vakantie dus!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
hotel_responsible, Manager van Jasmine Palace Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Dear Kevin B,
Thank you so much for staying with us at Jasmine Palace Resort & Spa.

We feel very proud to read that you have been impressed with our hospitality, facilities and services.

We cannot wait to welcome you again.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een mooi hotel met schone kamers. Erg aardig personeel. Het eten bij het buffet is gevarieerd, alleen het ontbijt is hetzelfde maar genoeg keuze. Er is iedere dag animatie met iedere avond een leuke show.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dear Bonita F,
We are thrilled you had such a wonderful time at Jasmine Palace Resort & Spa with us and you loved so much our culinary.

There is no greater reward for us than a review like yours.

Looking forward to the day when we welcome you back to the hotel.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is prima
Verzorging is in orde
Service aan de balie is minder
In het geheel is het prima
Weer is altijd goed hier
Activiteiten buiten het resort zijn wel goed alleen de mensen zijn iets opdringerig
Ze kunnen er niet goed tegen als het niet hun weg manier gaat

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
hotel_responsible, Manager van Jasmine Palace Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Dear mvdbijl,
Thank you very much for your review.

We are pleased to read that you have fully enjoyed your stay at our Jasmine Palace Resort & Spa.

Thank you very much for staying with us and we are looking forward to welcome you once more to offer you a great stay.

Kind regards,

7 april 2018 beoordeeld

Mooie plaats maar met veel minpuntjes.Wel eerlijke prijs voor deze mischien 3 sterren hotel.Overwegend Britse gasten.......
Wel een speciale dank aan Mister Ayman,Mister Said and mister Ramadan and mister Tantan. Deze mensen deden hun uiterste best voor de klanten
Goethals-Everaert

Kamertip: onze kamer was heel rustig gelegen 1169.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
hotel_responsible, Manager van Jasmine Palace Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Dear goethals_everaert,
Sunny greetings from Jasmine Palace Resort & Spa.

We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that we succeeded in making your holiday a special one. Your positive feedback is very much appreciated and inspiring.

We are looking forward to welcoming you soon back again at our resort property

Kind regards,