27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel super service super netjes en super mooi,
Vooral het personeel blinkt uit ze zorgen dat je het perfect naar je zin hebt , wij hebben vooral genoten van ober mena kabal aan het strand die jongen loopt zijn benen onder zijn lijf vandaan hoe warm het ook is om te zorgen dat je steeds voorzien bent van een drankje verder kan ik me aansluiten bij voorgaande verhalen voor ons alleen maar positief voldoende parasols voldoende bedjes en kamers netjes schoon en lekker ruim opgezet een echte aanrader en voor ons zeker niet de laatste keer als er toch een minpuntje gegeven moet worden mag de WiFi iets beter je hebt overal WiFi maar als je later op de dag als het wat drukker wordt een video wil kijken lukt dit haast niet meer vanwege de drukte op het netwerk, maja is dit nodig op vakantie? Ik zeg tot snel steigenberger al dau beach en bedankt voor een droom vakantie!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
ECMsteigen, Guest Relations Manager van Steigenberger Al Dau Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste Bert,

Het team van Steigenberger ALDAU Beach dankt u van harte voor uw fantastische complimenten.

Wij zijn heel opgetogen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en heel trots met uw beoordeling!

Wij zijn blij dat u het werk van ons management waardeert en uw waardevolle beoordeling is dan ook doorgestuurd naar ons hoofdepartement.

Vermits we elke dag hard werken in de hoop aan alle verwachtingen van onze gasten te voldoen, en deze verwachtingen zelf te overtreffen wij waarderen alle beoordelingen en willen vooruitgang boeken door samenwerking tussen al onze afdelingen.

Wij wensen u een aangename tijd terug thuis en kijken er naar uit u terug te mogen verwelkomen in Steigenberger ALDAU Beach!

Het Hotel Management

22 mei 2018 beoordeeld

Mooi verzorgd hotel met prachtige tuin en grote zwembaden met heerlijke ligbedden en erg veel parasols. De service was uitstekend. Dit hadden we nog nooit mee gemaakt. Je kon net zoveel handdoeken krijgen als je maar wilde. De jongens liepen mee naar de plaats waar je wil zitten en leggen de handdoeken op je stoel. Iedere keer komt er iemand langs om te vragen of je iets wil drinken en dat wordt dan vervolgens gebracht. Elke ochtend kreeg je een vers sapje. In de loop van de morgen werd er een ijskoud handdoekje gebracht om je een beetje op te frissen. Daarna kwam er iemand je bril of zonnebril schoonmaken. Iets waar we erg aan moesten wennen. Er zijn verschillende kleine restaurantjes buiten bij het zwembad en op het strand. Het grote restaurant was van prima klasse. Ook de a la carte restaurants waar je ook kunt reserveren zijn erg goed. Wij hebben er drie gedaan de Japanner, Het noodles restaurant en Alexander. Alexander sprong eruit!!! Geweldig en stijlvol. Het hele hotel straalde een luxe sfeer uit. De kamer was wat somber en de badkamer kon wel een opknap beurtje gebruiken. Maar...alles was heel erg schoon. Dit is zeker een hotel om aan te bevelen en als we de mogelijkheid hebben willen we daar zeker nog een keer terug gaan. Wij vonden het geweldig hier!!!Het personeel is overal even behulpzaam en vriendelijk. De shows zijn niet groots maar mocht je wel behoefte hebben aan grote shows ga dan naar de overkant van de straat daar is het zusterhotel Steigenberger Aqua en daar is meer animatie.

Kamertip: Er zijn erg mooie kamers voor mindervaliden.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
ECMsteigen, Guest Relations Manager van Steigenberger Al Dau Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Dear Anne1051902,

Thank you very much for your nice reply after your stay at our Steigenberger Al Dau Beach Hotel. We are happy to hear that we could exceed your expectations and that you spent very pleasant days in our hotel.
May we thank you for taking the time to post these comments. An exceptional holiday experience for all of our guests is what we expect from our hotel and all feedback, both positive and negative, is vital to our constant efforts to improve our service. It is really a pleasure to read it and we are very proud to receive your respected compliments. We are very pleased that we could meet your expectations and proud of your comments! Thank you for the kind words about our staff. Most of our guests praise our service regularly as very good and special, because we highly value our guests, and give everything to satisfy them. We will pass on your compliments to our staff, which is the best motivation we can offer!
We would be delighted to welcome you again in the near future .

Best regards,
Guest Relation Supervisor

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft al onze verwachtingen overtroffen. We hebben al veel hotels bezocht in Egypte maar dit hotel was echt het best. Het is luxe, schoon en heel erg verzorgd. Het eten is fantastisch en zeer gevarieerd ongeacht waar je eet. De kamers zijn ruim en schoon. Het terrein is prachtig aangelegd. De tuin met zijn prachtige bomen en struiken worden keurig bijgehouden door de tuinmannen die ons iedere dag met een praatje en een grote glimlacht begroetten. Wij hebben een topvakantuw gehad mede dankzij gastvrouw Marwa (Tamarind restaurant), Mena Magdy (Bwala pool), Essam die ons de hele vakantie verzorgd heeft met drankjes bij het zwembad en niet te vergeten Kerolos. Wij komen dan ook in de meivakantie volgend jaar zeker terug!

Verbleef: april 2018, reisde met familie

Dear Ellen V,

Thank you very much for your valued comment on TripAdvisor.
We appreciate very much that you share your impressions of your holidays at Steigenberger Al Dau Beach Hotel.
We are very pleased to read that you enjoined our service and gave compliments to some of our staff members.
satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that!
Looking forward seeing you soon again!

Best Regards
Guest Relation Supervisor

2 mei 2018 beoordeeld

Voor ons was het de derde maal dat we in dit hotel verbleven. Tijdens ons verblijf konden we genieten van de spa en sauna. Het eten in het restaurant was opnieuw heerlijk en gevarieerd. De kamers zijn mooi en heel ruim. Elke dag wordt er schoongemaakt en elke dag zijn er verse handdoeken. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Zowel op strand als in het hotel zelf. De gym is gerenoveerd en de nieuwe toestellen zijn van technogym. Dagelijks vertrekken er vanuit de duikclub boten voor snorkel-en duiktrips.We komen zeker terug naar dit hotel.

Kamertip: *voor een rustige kamer neem je best de buitenkant (linkervleugel) *voor een mooi zeezicht neem je best een hogere kamer
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
ECMsteigen, Guest Relations Manager van Steigenberger Al Dau Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Beste Gast,

Uw complimenten in uw beoordeling over voiding en het hotel in het algemeen worden ten zeerste gewaardeerd door alle personeelsleden van Steigenberger ALDAU Beach.

Gastrelatie supervisor

28 april 2018 beoordeeld

Dit hotel moet je echt een keer ( of vaker zoals ik) bezoeken. Je wordt daar echt in de watten gelegd door het personeel en de kwaliteit van alles is daar optimaal.
Vriendelijk personeel, verschillende prima restaurants, een heerlijk strand, aantrekkelijke zwembaden, een zgn lazy river en luxe voorzieningen zoals aqua therm, massage, hot stone behandeling etc.
Ook voor de kinderen worden er activiteiten georganiseerd, zowel overdag als s' avonds ( de kids disco). Kortom, een echte aanrader, ik breng in dit hotel twee maal per jaar een vakantie door. De kamers zijn fantastisch ruim, met eigen balkon.

Kamertip: Kamers met direct zeezicht zijn natuurlijk favoriet ,maar alle kamers hebben sowieso vanaf het eigen balkon zicht op zee.
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
ECMsteigen, Guest Relations Manager van Steigenberger Al Dau Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2018

Beste Aline,

Gastrelatie supervisor