Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hurghada
vanaf US$ 22,00
vanaf US$ 30,00
vanaf US$ 37,50
vanaf US$ 148,50
Beoordeeld op 30 april 2018

Aangenaam en uitgestrekt resort met vele mogelijkheden binnen deze accommodatie voor groot en klein . Heerlijk restaurants die je een overvloed aan keuzes geeft , vriendelijk personeel , rustige kamers ...

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 25 november 2017 via mobiele applicatie

Aquapark bezocht met een zelf geregelde transfer vanuit Albatros Palace Resort. Ter plekke een ticket kopen bleek goedkoper dan georganiseerd vanuit het hotel. De hele ochtend en gedeelte van de middag hier geweest. Ook voor de peuter van 4 was hier genoeg te doen. Veel lifeguards beschikbaar waardoor ook de bemande glijbanen smiddags 1 uur dicht zijn (ivm pauze?). Dit gaf gelegenheid om wat te lunchen, dit was iets minder van kwaliteit dan het albatros palace resort (minder keuze en voornamelijk pizza en friet) maar toch prima.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel in Hurghada. We waren hier met 2 volwassenen en 5 kinderen (9-10-13-14-15). Aquapark met glijbanen top voor de kids. Voor ouders heerlijk rustig vertoeven in het privé zwembad voor je kamer waar altijd voldoende ligbedden zijn.
Diverse top zwembaden. Super goed eten. Buffetrestaurant altijd lekker en afwisselend. Koffie restaurant met lekkere toetjes. Ijssalon. Snackrestaurant. Aardig personeel. Vriendelijk en gastvrij. Super mooie familiekamers. Alle locaties zijn mooi. Eerste nacht geen kamers naast elkaar maar volgende dag meteen geregeld zonder problemen. Totaal geen onveilig gevoel. Strand waar gebruik van kan worden gemaakt bij Dana Beach resort jammer genoeg stuk minder goed. Veel rotsen.

Kom normaal nooit 2 x op eenzelfde plek terug voor vakantie maar dit hotel is het zeker waard om terug te komen. Kids vonden het geweldig.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 30 april 2017

Wij waren met 8 personen ouders en drie stellen jong volwassenen. Dit resort is heel erg groot en heeft heel veel zwembad. De glijbanen zijn hardstikke gaaf met verschillende banden. Er zijn ook veel restaurants met veel eetkeuze. Het voelt voor ons als een fabriek met zo veel mensen en dit formaat. Vraag bij aankomst gelijk om een plattegrond en openingstijden van bars/restaurants. Want dit ligt niet in de kamers. Ook vinden wij dat drinken halen op meer plekken zou mogen. Je moet namelijk op veel plaatsen restaurants in en bier uit een papieren beker????? Al met al denk ik dat veel mensen met kinderen hier genoeg vermaak vinden. Wij hebben genoten van een trip naar luxor(2 dagen) en een duiktrip. Het grootste deel van het personeel was heel vriendelijk, maar soms ook te assertief als het gaat om contact maken.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 25 januari 2017

Een geweldig hotel overal werden we even vriendelijk geholpen er zijn verschillende restaurants zodat je elke dag andere variant kan kiezen wat wij dan ook gedaan hebben.
Lekkere cocktails en leuk entertainment

Datum van activiteit: januari 2017