“Leuk voor een uurtje of 2”
Beoordeling van Jungle Aqua Park

Jungle Aqua Park
Geclassificeerd als nr. 8 van 36 dingen om te doen in Hurghada
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via ons hotel konden wij 1 dag gratis toegang krijgen. Het park lag op nog geen 5 minuten lopen. Op de laatste dag voor vertrek zijn we gegaan. Een hoop diverse soorten glijbanen. Op sommigen mag je alleen met een matje, op anderen alleen met een band en op weer anderen alleen met een tweepersoonsband. Er zaten erg spannende glijbanen tussen. Waar je bijna in 90 graden naar beneden moet!! Frisdranken en water was inbegrepen, evenals lunch. Al met al een leuk uitstapje. Echter waren wij het na 1,5 wel zat. Een goede conditie kan helpen bij het beklimmen van de trappen elke keer :)

30 april 2018 beoordeeld

Aangenaam en uitgestrekt resort met vele mogelijkheden binnen deze accommodatie voor groot en klein . Heerlijk restaurants die je een overvloed aan keuzes geeft , vriendelijk personeel , rustige kamers ...

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aquapark bezocht met een zelf geregelde transfer vanuit Albatros Palace Resort. Ter plekke een ticket kopen bleek goedkoper dan georganiseerd vanuit het hotel. De hele ochtend en gedeelte van de middag hier geweest. Ook voor de peuter van 4 was hier genoeg te doen. Veel lifeguards beschikbaar waardoor ook de bemande glijbanen smiddags 1 uur dicht zijn (ivm pauze?). Dit gaf gelegenheid om wat te lunchen, dit was iets minder van kwaliteit dan het albatros palace resort (minder keuze en voornamelijk pizza en friet) maar toch prima.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel in Hurghada. We waren hier met 2 volwassenen en 5 kinderen (9-10-13-14-15). Aquapark met glijbanen top voor de kids. Voor ouders heerlijk rustig vertoeven in het privé zwembad voor je kamer waar altijd voldoende ligbedden zijn.
Diverse top zwembaden. Super goed eten. Buffetrestaurant altijd lekker en afwisselend. Koffie restaurant met lekkere toetjes. Ijssalon. Snackrestaurant. Aardig personeel. Vriendelijk en gastvrij. Super mooie familiekamers. Alle locaties zijn mooi. Eerste nacht geen kamers naast elkaar maar volgende dag meteen geregeld zonder problemen. Totaal geen onveilig gevoel. Strand waar gebruik van kan worden gemaakt bij Dana Beach resort jammer genoeg stuk minder goed. Veel rotsen.

Kom normaal nooit 2 x op eenzelfde plek terug voor vakantie maar dit hotel is het zeker waard om terug te komen. Kids vonden het geweldig.

Bekijk meer beoordelingen
30 april 2017 beoordeeld

Wij waren met 8 personen ouders en drie stellen jong volwassenen. Dit resort is heel erg groot en heeft heel veel zwembad. De glijbanen zijn hardstikke gaaf met verschillende banden. Er zijn ook veel restaurants met veel eetkeuze. Het voelt voor ons als een fabriek met zo veel mensen en dit formaat. Vraag bij aankomst gelijk om een plattegrond en openingstijden van bars/restaurants. Want dit ligt niet in de kamers. Ook vinden wij dat drinken halen op meer plekken zou mogen. Je moet namelijk op veel plaatsen restaurants in en bier uit een papieren beker????? Al met al denk ik dat veel mensen met kinderen hier genoeg vermaak vinden. Wij hebben genoten van een trip naar luxor(2 dagen) en een duiktrip. Het grootste deel van het personeel was heel vriendelijk, maar soms ook te assertief als het gaat om contact maken.

Reizigers die Jungle Aqua Park bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In Jungle Aqua Park geweest? Deel je ervaringen!