Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Goed eten, zijn veel aan het renoveren wat er goed uit ziet. Kamers iets wat verouderd maar zijn aan het renoveren. Perfecte plaats om te snorkelen. Veel aanbod in a la carte restaurants, een echte aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
WebcoordinatorT, Public Relations Manager van Titanic Beach Spa & Aqua Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Dear Devlin G,

Thank you for choosing Titanic Beach Spa & Aqua Park Hotel to spend your vacation. Holiday impressions which assist us to further improve our performance and services for our guest.
Thank you for having been our guest and we are looking forward to welcome you once again.

Beoordeeld op 6 september 2019

Wij zijn voor de eerste keer naar Egypte gegaan voor 2 weken in Titanic Beach .
Super mooi en schoon. Veel keuze qua eten
Mooie zwembaden en glijbanen. Het strand was ook prima, genoeg plek en via de pier duik je zo tussen de verschillende mooie vissen.
Het was even wennen dat het zo vroeg donker is daar maar wat hebben we genoten.
Het personeel en animatie team waren erg vriendelijk en deden allemaal hun best om er een mooie,leuke en vooral gezellige vakantie voor ons van te maken.
We hebben nog een boottocht gemaakt naar de dolfijnen, dat was zeer goed geregeld.

Datum van verblijf: september 2019
WebcoordinatorT, Public Relations Manager van Titanic Beach Spa & Aqua Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

Dear PaulaG3371,

What a great pleasure to welcome you at Titanic Beach Spa & Aqua Park Hotel.
Your feedback is very important for us and we would like to thank you for your positive review posted online. I am extremely delighted to know that you have taken pleasure in our multiple facilities and appreciated our services style.
Titanic Beach Spa & Aqua Park Hotel team is waiting for you for another lovely holiday.

Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Mijn eerste keer in Egypte. Samen met mijn een vriendin voor haar de derde keer in Egypte. Hotel kamer bevalt super. Animatie doet goed hun best en je kan veel verschillende dingen doen met hun. De werknemers groeten altijd vriendelijk.

Dear Agime I,

Thank you very much for your kind comments. We are very pleased that you felt comfortable with us. It was our pleasure to be your host and to create for you a lovely holiday. We are looking forward to welcoming you again in Hotel Titanic Beach Spa & Aqua Park and thank for having been our guest.

Cordial greetings
Web Coordinator

Beoordeeld op 5 september 2019

Nu voor de 32e keer in Egypte en voor de 16e keer in het hotel. Of terwijl het bevalt ons super. We gaan altijd 3 keer per jaar naar dit hotel omdat het ons zo super bevalt. Met kerst en oud en nieuw altijd super groot feest. Eten is heerlijk. En super vriendelijk personeel.
Zeker een aanrader

Datum van verblijf: september 2019
WebcoordinatorT, Public Relations Manager van Titanic Beach Spa & Aqua Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dear Astrid R,

Cordial greetings
Web Coordinator

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

SUUUUUUUUUPER groot hotel (eigenlijk 2)
leuk zwembad en kamers, douche was even kapotmaar werd gelijk geregeld. als er meer mensen douchen is de douche koud.
Animatie team super leuk! Zeker het Hollandse meisje!! Geniet van je tijd hier in het mooie Egypte!!!

Datum van verblijf: september 2019
WebcoordinatorT, Public Relations Manager van Titanic Beach Spa & Aqua Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Dear 686michellev,

What a great pleasure to welcome you at Titanic Beach Spa & Aqua Park Hotel.