38 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 28-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 27-10-21
FindHotel
PricelineUS$ 173
CheapTicketsUS$ 177
TravelocityUS$ 177
Beoordeeld op 23 april 2017 via mobiele applicatie

Een 7 een redelijk groot hotel. Bediening schoot te kort. Niet omdat er niet hard genoeg werd gewerkt maar omdat er te weinig personeel was. Eten redelijk. In de avond beetje saai. Saaie muziek. Animatie team te kinderachtig. Beetje ver van Hurgarda. Wel schoon. Mooi strand. Maar meer dan een 7 vind ik het niet waard.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 14 maart 2016

Dit is een heel goed hotel. Personeel is heel vriendelijk en spreekt verschillende talen. Onze (wat verouderde maar schone) kamer was in een bijgebouw in de buurt van het zwembad. Heerlijk rustig en 's morgens in de zon naar het hoofdgebouw lopen. In de restaurants was voldoende keus. En heel goed eten. Iedere avond werd er een show gegeven en er was vaak een muzikant bij het restaurant of in de cappuccino bar. Aanrader om niet alleen naar Hurghada te gaan maar met reisleiding. In Hurghada werden we lastig gevallen. Zelfs onze weg geblokkeerd. Beetje beangstigend. Met reisleiding heb je daar geen last van.

Kamertip: kamer in bijgebouw is rustiger, mooi in de tuin gelegen. Niet ver van hoofdgebouw
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 13 januari 2016 via mobiele applicatie

Prima resort. Personeel spreekt voornamelijk Duits, personeel bij de receptie spreekt wel een beetje engels.
Lopen wel wat verkopers rond op het resort zelf van de beautysalon en de duikscholen.
Kamers zijn netjes en schoon. Wel wat gedateerd.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 13 juni 2014

Wij waren met ons gezin met 3 kinderen (14,15, 17) en hebben ons deze week prima vermaakt.een rustig hotel aan mooie baai. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Heerlijk om een weekje bij te komen. Excursie op zee gedaan op zoek naar dolfijnen (via reisorganisatie) was een groot succes.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 17 maart 2013

echt een heel goed hotel met vriendelijke bediening .
en altijd met een goed humeur duiken snorkelen vissen surfen waterskieen of gewoon lekker lui in een strandstoel aan een bar of in het 1 van de vele zwembaden een echte aanrader !!!

Kamertip: geef ze een beetje tip en je krijgt de vipbehandeling . ze verdienen het ook wel super gastvrij
Datum van verblijf: maart 2013
  • Reistype: Reisde alleen