Vandaag geopend: 08:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Scylla Diving trip

Een duikcentrum met de extra touch, heerlijke service, fijne crew en gidsen. Geweldige duiken ... meer lezen

gisteren beoordeeld
Woodyfundiver
Tremelo, België
via mobiele applicatie
Weer helemaal super!

Weer heerlijke week gehad bij voodoo! Zeer kundige duikschool waarbij comfort en veiligheid ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Liesbeth L
Numansdorp, Zuid-Holland, Netherlands
via mobiele applicatie
Lees alle 847 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hurghada
vanaf US$ 30,00
vanaf US$ 70,00
vanaf US$ 26,00
vanaf US$ 20,70
Beoordeeld op 24 mei 2018

Dit zouden mijn eerste duiken na het behalen van mijn Padi worden. Ik kreeg een duidelijke uitleg hoe ik bij de duikschool kon komen. Toen ik aankwam hele goede service en ze weten goed wat ze moeten doen en weten. Super duiken gehad. De boot waarmee we weg gingen was van alles voorzien en is zeer goed onderhouden. Zeker een aanrader als je in Egypte bent!

Beoordeeld op 14 mei 2018

Eerst een dag een fun-duik gemaakt, daarna 2 dagen de PADI advanced cursus gedaan. Ricardo was onze instructeur. Hij heeft de passende onderdelen uitgekozen en ons laten voorbereiden. De uitrusting was prima in orde. De zee op met een zeer mooie en goed onderhouden jacht. De uitrusting was ook dik in orde. Je werd aan boord geholpen met aan- en uittrekken. De lunch tussen de duiken was top. Ik heb nergens in Hurghada lekkerder gegeten dan op de boot.
Fantastische duiktrips gemaakt en zelfs even gesnorkeld met 44!! dolfijnen in het wild.
Als ik terugkom, dan zien ze me weer!!

Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Geweldig fijne maar vooral veilige duikschool , vorige week hebben mijn vrouw en zoon hun padi open water gehaald . Een super week gehad op de boot . We komen zeker terug zodat ook de andere kinderen hun padi open water daar kunnen halen. Top !!

Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

Mijn zoon en ik hebben 3 dagen met Voodoo diving gedoken.
Was een gave ervaring mooie duikplekken top boot kundige instructeurs en hele behulpzame bemmaning.
En een kok die heerlijk kan koken.
Kortom als wij in Hurghada of in de buurt komen gaan we weer met hun mee op avontuur.

Erg bedankt Alex en Jeffrey

Bedank Alex En Annemar... H
Beoordeeld op 3 mei 2018

Dit jaar voor de derde keer met het hele gezin terug geweest in Hurghada bij Voodoo Divers. In totaal 18 duiken gemaakt. Intensief maar ook relaxed, want een duikdag op de Red Sea Star is een dagje ontspannen. De crew helpt je bij alles (voor zover je dat wilt), tussen de duiken geniet je van een heerlijke lunch en op weg terug naar de haven haal je de foto's alvast van de camera en vul je het logboek in.

Tip: boek bij het Bella Vista Resort, dan loop je zo van je kamer via de tuin naar de aanlegsteiger en de boot.
Tip #2: zeker gebruik maken van de barbecue als die georganiseerd is. Zo lekker krijg je hem thuis niet!