“Duiken in de rode zee”
Beoordeling van Voodoo Divers

Voodoo Divers
Geclassificeerd als nr. 6 van 287 Tours in Hurghada
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Kluisjes / opslag, Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische crew, erg behulpzaam. Aan boord genoeg te drinken en tegen een kleine vergoeding kun je er Snickers kopen ;) De kok zorgt tussen de middag voor een heerlijke lunch. De boot is schoon en wordt goed onderhouden. Er wordt heel bewust omgegaan met de rode zee en haar bewoners.

24 mei 2018 beoordeeld

Dit zouden mijn eerste duiken na het behalen van mijn Padi worden. Ik kreeg een duidelijke uitleg hoe ik bij de duikschool kon komen. Toen ik aankwam hele goede service en ze weten goed wat ze moeten doen en weten. Super duiken gehad. De boot waarmee we weg gingen was van alles voorzien en is zeer goed onderhouden. Zeker een aanrader als je in Egypte bent!

14 mei 2018 beoordeeld

Eerst een dag een fun-duik gemaakt, daarna 2 dagen de PADI advanced cursus gedaan. Ricardo was onze instructeur. Hij heeft de passende onderdelen uitgekozen en ons laten voorbereiden. De uitrusting was prima in orde. De zee op met een zeer mooie en goed onderhouden jacht. De uitrusting was ook dik in orde. Je werd aan boord geholpen met aan- en uittrekken. De lunch tussen de duiken was top. Ik heb nergens in Hurghada lekkerder gegeten dan op de boot.
Fantastische duiktrips gemaakt en zelfs even gesnorkeld met 44!! dolfijnen in het wild.
Als ik terugkom, dan zien ze me weer!!

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig fijne maar vooral veilige duikschool , vorige week hebben mijn vrouw en zoon hun padi open water gehaald . Een super week gehad op de boot . We komen zeker terug zodat ook de andere kinderen hun padi open water daar kunnen halen. Top !!

Bekijk meer beoordelingen
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn zoon en ik hebben 3 dagen met Voodoo diving gedoken.
Was een gave ervaring mooie duikplekken top boot kundige instructeurs en hele behulpzame bemmaning.
En een kok die heerlijk kan koken.
Kortom als wij in Hurghada of in de buurt komen gaan we weer met hun mee op avontuur.

Erg bedankt Alex en Jeffrey

Bedank Alex En Annemar... H

Reizigers die Voodoo Divers bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In Voodoo Divers geweest? Deel je ervaringen!