Beoordeeld op 8 augustus 2018

Grootschalig hotel veel te groot .Kamers hopeloos verouderd wel netjes.Ik had in eerste instantie een centraal gelegen kamer waar rust zowel overdag en snachts heel moeilijk te vinden was . Na é d verhuist naar de andere kant van het hotel
Barstensvol egyptenaren .Heel lange wachtrijen bij de bufetten savonds.
service aan de receptie ondermaats
bij het uitchecken heeft het 45 min geduurd vooraleer ik mijn koffers had
Eten ondermaats beperkt aanbod heb al veel betere hotels gezien niet voor herhaling vatbaar
ijsjes en fruit waren betalend ronduit schandalig
ik had voor dit hotel gekozen omwille van het duikcentrum die goed is
De volgende keer gewoon ,ander hotel wel crazy dolphin om te duiken

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
MichelleManagement, Manager van Sunny Days El Palacio Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Dear Bianca,

thank you for providing us with your feedback, although we feel truly sorry to read that we were not able to meet you high expectations.

We have noted all your comments and we hope that despite the mentioned facts you enjoyed your diving holiday.

We hope to welcome you back in future.

Greetings Sunny Days Egypt Team

Beoordeeld op 15 maart 2018

Heel mooi hotel met goed eten en erg leuke animatie.
Alle kamers hebben zeezicht, Een echte aanrader!
Het enige minpuntjes zijn de kleine drinkglaasjes bij de bar en de douche in de kamer.
Wat ook een aanrader is, is de boottrip naar paradise island!

Datum van verblijf: maart 2018
MichelleManagement, Manager van Sunny Days El Palacio Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2018

Beste Sanne,
Bedankt voor het delen van uw vakantie-ervaring met ons in deze review. We zijn blij dat u een aangename vakantie in ons hotel hebt doorgebracht en we waarderen uw vriendelijke woorden en uw minder positieve opmerkingen, die in aanmerking zullen worden genomen voor onze toekomstige kwaliteitsverbeteringen. Bedankt dat je onze gast bent en we hopen je weer te zien.
Vriendelijke groeten Sunny Days Egypt Team

Beoordeeld op 26 februari 2018

Goed en degelijk hotel soms wat gedateerd
Prima animatie
Eten oke wij zaten in voorseizoen in schijnbaar hoogseizoen meer Europees gericht
Wij komen zeker nog een keer
Mooie baai en aan weerszijden kamers ook genoeg aanbod voor excursies

Kamertip: Gelijk vragen bij receptie
Datum van verblijf: februari 2018
MichelleManagement, Manažer van Sunny Days El Palacio Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Beste Jacqueline,
Heel erg bedankt voor je geweldige feedback.
We zijn heel blij dat je met ons van de vakantie genoten hebt en we hopen dat je mooie herinneringen aan je verblijf hebt opgedaan.
We zijn erg blij met al je vriendelijke woorden en we hopen dat je ons binnenkort weer zult bezoeken.
Vriendelijke groeten SunnyDaysEgypt Team

Beoordeeld op 8 november 2017

in november naar het hotel geweest en het eten was wat minder ik haad meer variatie verwacht maR opzich te doen maar de animatie was erg leuk. veel te doen overdag en in de avond ook . het strand is heerlijk en super te doen met kleine kindjes.

Kamertip: begane grond buiten
Datum van verblijf: november 2017
MichelleManagement, Manager van Sunny Days El Palacio Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2017

Dear Jaylinn, thank you for taking a moment to share your comments about your recent stay at Sunny Days El Palacio Resort. We are happy that you liked the hotel and that you enjoyed the beach and the activities of the animation team. We assure that we also take note of your less positive remark about the food. We hope you took home some great memories of your vacation and we look forwad to welcome you again in the future. Greetings Sunny Days Egypt Team

Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een top hotel. Ik vind het veel beter dan andere hotels en echt een aanrader, omdat dit hotel super goede service heeft en een super leuk animatie team met heel veel leuke activiteiten en leuke mensen. Vooral activiteiten met Anjo waren leuk. Elke dag heb ik me hier vermaakt, wel jammer dat de dagen zo snel gingen. Ik ga het hier super missen.

Datum van verblijf: augustus 2017
MichelleManagement, Manager van Sunny Days El Palacio Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Beste MelanieMx
Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio Hotel te schrijven. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat al onze gasten genieten van hun verblijf bij ons uw feedback helpt ons om de service en kwaliteit die wij aanbieden aan onze gasten te verbeteren. We zijn erg blij dat je echt genoten van uw verblijf bij ons en vonden het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, het en dat je genoeg dingen had te doen. Wij willen u bedanken voor het kiezen om uw vakantie door te brengen bij ons in Sunny Days Egypte en we hopen u binnenkort weer te zien.
Greetings Sunny Days Egypt Team