Beoordeeld op 8 november 2017

in november naar het hotel geweest en het eten was wat minder ik haad meer variatie verwacht maR opzich te doen maar de animatie was erg leuk. veel te doen overdag en in de avond ook . het strand is heerlijk en super te doen met kleine kindjes.

Kamertip: begane grond buiten
Datum van verblijf: november 2017
MichelleManagement, Manager van Sunny Days El Palacio Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2017

Dear Jaylinn, thank you for taking a moment to share your comments about your recent stay at Sunny Days El Palacio Resort. We are happy that you liked the hotel and that you enjoyed the beach and the activities of the animation team. We assure that we also take note of your less positive remark about the food. We hope you took home some great memories of your vacation and we look forwad to welcome you again in the future. Greetings Sunny Days Egypt Team

Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een top hotel. Ik vind het veel beter dan andere hotels en echt een aanrader, omdat dit hotel super goede service heeft en een super leuk animatie team met heel veel leuke activiteiten en leuke mensen. Vooral activiteiten met Anjo waren leuk. Elke dag heb ik me hier vermaakt, wel jammer dat de dagen zo snel gingen. Ik ga het hier super missen.

Datum van verblijf: augustus 2017
MichelleManagement, Manager van Sunny Days El Palacio Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Beste MelanieMx
Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio Hotel te schrijven. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat al onze gasten genieten van hun verblijf bij ons uw feedback helpt ons om de service en kwaliteit die wij aanbieden aan onze gasten te verbeteren. We zijn erg blij dat je echt genoten van uw verblijf bij ons en vonden het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, het en dat je genoeg dingen had te doen. Wij willen u bedanken voor het kiezen om uw vakantie door te brengen bij ons in Sunny Days Egypte en we hopen u binnenkort weer te zien.
Greetings Sunny Days Egypt Team

Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi en groot hotel met een prachtige lagune. Kamers was in orde en proper. Zwembad mocht iets groter voor mij. Personeel was er vriendelijk en behulpzaam. Qua prijs kwaliteit is dit hotel ok. Kamers met uitzicht op lagune zijn super.

Datum van verblijf: augustus 2016
MichelleManagement, Manager van Sunny Days El Palacio Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Hallo Henk B
We zijn erg blij dat u prachtige herinneringen van uw tijd bij ons heeft.
En waardeer de feedback en mening. Bedankt voor het verblijf bij ons.
Groetjes van Sunny Days Egypt Team

Beoordeeld op 12 juli 2017

Ik heb dit hotel inmiddels een drietal keren bezocht en helaas is het er ieders keer op achteruit gegaan. Ons laatste bezoek heeft voor mij de deur dicht gedaan. Het hotel is inmiddels erg verouderd en wordt nauwelijks meer onderhouden. Ongeveer alles wat je ziet is er gewoon vies en vuil. Enkel voor de kamers zelf wil men blijkbaar nog enige moeite doen door ze dagelijks te dweilen, maar de rest is gewoon met geen woorden te beschrijven.

Wanneer je in het zwembad van 1m50 met momenten de bodem zelfs niet kan zien dan denk ik dat geen verdere uitleg nodig is.

Hoewel sommige van de personeelsleden hun uiterste best doen om het naar je zin te maken wordt dit teniet gedaan door talloze andere leeghangers van personeelsleden die niks anders te doen lijken te hebben dan bedelen bij de gasten en stelen uit de voorraden.

Na het uitchecken op de laatste dag ben je duidelijk niet langer welkom in dit hotel. Je hebt je geld opgebracht en men heeft niet liever dat je zo snel mogelijk verdwijnt. Hoewel we een all-in boekten en toch geen enkele dag zijn gaan lunchen wilde men ons op de dag van het uitchecken niet meer in het restaurant toelaten (hoewel dit duidelijk afgesproken was).

Wat mij betreft is dat de laatste keer dat ik dit hotel bezocht heb.

Kamertip: Er zijn geen liften dus best gelijkvloers blijven...
Datum van verblijf: juli 2017
MichelleManagement, Manager van Sunny Days El Palacio Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2017

Geachte Johny M
Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio Hotel te schrijven. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat al onze gasten genieten van hun verblijf bij ons uw feedback helpt ons om de service en kwaliteit die wij aanbieden aan onze gasten te verbeteren. Spijtig sommige van uw verwachtingen, waar niet voldaan op uw vakantie en passeren we over je feedback om ons management voor de beoordeling en de implementatie in ons verbeterplan en hopen u zeker in de toekomst weer als gast te mogen begroeten
Uw Sunny Days Egypt Team

Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima vakantie gehad het weer was namelijk heerlijk! Alleen wat erg jammer was dat het eten gewoon niet al te best is. We hadden al een aantal resenties gelezen over het eten maar we dachten van er zit altijd wel iets bij. Dat klopt ook er zit ook altijd wel iets bij maar er was gewoon weinig keus. Ook het onderhoudt van het hotel is erg slecht. Het zwembad was half kapot hiermee bedoel ik de stenen dus hieraan kon je je openhalen. Maar ook het onderhoud aan de kamers. De kraan was kapot bij ons de kluis werkte niet en de kastjes vielen uit elkaar. Maar het uitzicht daar in tegen is nog mooier dan op de fotos. Het hotel ligt ook op een prima afstand van hurgada stad er zijn ook winkeltjes aan het hotel zelf. Dus dat is allemaal prima. En het personeel was ook echt super, vooral bianco van het animatie team is echt heel vriendelijk en altijd aan het werk met een lach op zijn gezicht. Maar ook het personeel van de restaurants en van de zwembaden waren toppers. We zijn dan wel twee jongen meiden en voelde ons erg veilig, soms werden we gek van al die mannen, maarja gewoon boos kijken en weg zijn ze haha. Maar wij hebben al met al een prima vakantie. Alleen voor ons geen tweede keer. Maar als je toch wilt gaan ga dan niet in juni (einde ramadan) de laatste 2 dagen was het gekkehuis. Maar mijn cijfer is ongeveer een 6 ik heb namelijk beter gezeten in hurgada

Datum van verblijf: juni 2017
MichelleManagement, Manager van Sunny Days El Palacio Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2017

Geachte Viviam B
Bedankt voor de tijd om een recensie te schrijven van uw recente verblijf bij ons bij Sunny Days. De mening en feedback van onze gast is erg belangrijk voor ons, omdat het helpt bij het verbeteren van de service die wij aan onze gasten bieden. En dus, we zijn erg blij dat u uw vakantie genoten hebt. Ook, bedankt voor de vriendelijke complimenten naar ons personeel en hotel en we hopen u snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel.
Groeten van Sunny Days Egypt Team