Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

We zijn al vaker daar geweest. Het was 2 jaar gesloten geweest en dat is helaas te zien. Er is veel achterstallig onderhoud. Bedden en eten is goed. We komen hier graag terug omdat dit resort een van de mooiste zandstranden heeft in heel Hurghada. Op de boulevard van het strand staat ook een kapers zaak anomalia. Hier hebben we vervelende situatie mee gemaakt. Je spreekt een prijs af en achteraf is de prijs veel hoger. U bent gewaarschuwd. Je bent beter af in de spa van het resort. Verder een goede prijs verhouding met wat er geboden wordt.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Elena A, Guest Relations Manager van Aladdin Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Dear Hans!
We are extremely sorry for what you had experienced during your vacation and we are promising you to put your negative comments under consideration and to be discussed internally to see how we can improve it in order to satisfy all of our guests. About the confusion happened with you on the beach mentioned in your review we are running an investigation and we will take the proper action accordingly. Hopefully we can get another chance to welcome you once again at our resort.
Best regards,
Aladdin Beach Resort

Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

Als je een weekje onbezorgd er tussen uit wilt, is alladin een goede keuze. Het Resort is van alle gemakken voorzien, keurig netjes en verzorgd. Direct aan het strand, waar de handdoek service je bedje al klaar heeft kun je heerlijk relaxen. Hapje en een drankje zijn altijd voorhanden. Personeel in het Resort is heel vriendelijk en zeer behulpzaam met alles. Restaurants zijn goed en afwisselend.
Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Elena A, Guest Relations Manager van Aladdin Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Dear John!
Thanks for your kind words and the time you took to share them with us. It is great to hear, that you have enjoyed your stay with us. Rest assured, that we will take your comments for further encouragement within the team to ensure personal service and warm welcome for your next visit. All the best and see you soon!
Warm regards,
Aladdin Beach Resort

Beoordeeld op 5 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed! Personeel erg vriendelijk, animatie doet erg veel moeite de hele dag door, complimenten! Prima accommodatie, kamer erg netjes, gelukkig met airco. Alles op loopafstand en uiteraard is het weer geweldig. Voor herhaling vatbaar!!

Verbleef: juni 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 2 juli 2017

Wij hebben een heerlijke week gehad in hotel Alladin. Lekker gegeten, super leuke animatie met Kiko en miss Carolina from Polen. Kiko weet met zijn enthousiasme iedereen te porren voor actie tijdens de vakantie. FLower open flower close, zijn zwembadspelletjes zijn hilarisch niets is hem te veel. Bij het zwembad wordt je goed verzorgd door Yousif en Mohamed, die steeds drankjes en watermeloen komen brengen. Hotel is wel toe aan enige renovatie, maar wij hadden nergens last van en hebben genoten. Wel jammer dat er heel veel Egyptenaren het suikerfeest kwamen vieren en zich niet erg netjes gedroegen in het restaurant, maar prijs kwaliteit verhouding hotel absoluut in orde. Wij gaan zeker nog eens terug

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 juni 2016

gezellig resort, ruime kamers, eten is gemiddeld. Personeel is erg vriendelijk. jammer is dat zodra je de kamer af moet gelijk voor alles moet gaan betalen. Totaal zijn we er 3 maal geweest. Met oud en Nieuw maken ze er een fantastisch feest van. We zijn er geweest in 2006, 2007 en 2009

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie