5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

erg mooi en rustig resort met mooie ruime kamers, altijd genoeg bedjes en ruimte langs de zwembaden en de zee, schone kamer,goed eten/drinken, vriendelijke personeel met gevoel voor humor en een goede service.

Datum van verblijf: september 2019
SUNRISE Crystal... S, Guest Experience & Quality Department van Sunrise Grand Select Crystal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Emiel K,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen.
Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE crystal Bay Resort -Grand Select-.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte service! Al het personeel is heel vriendelijk en zorgt dat je niks tekort komt. Lekker rustig en voor iedere bezoeker een bedje vrij. Ook het eten is perfect, genoeg keuze in elk restaurant. Aanrader!

Beste Roy H,

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier heerlijk, het hotel en eten en het personeel. En de a la carte restaurants zijn zo lekker dat je nooit meer iets anders wil echt heerlijk. Het duiken blijft geweldig in de rode zee. Het weer is heerlijk en de zee met een temeratuur van 29 graden.... Geen wensen meer

Beste Msn5856443322,

Beoordeeld op 12 september 2019

Een trip tussen een koppel, we zijn hier zeer tevreden over. Iedereen altijd met een lach, uitgebreide excursies. Eten ook gevarieerd en lekker. Verschillende a la carte restaurants die zeker ook de moeite zijn. Mooi land met een interessante cultuur. Safari woestijn trip is zeker aan te raden, alsook een bezoek aan de historische steden zoals Luxor. Wel een beetje opdringerige verkopers maar die kan je snel weren en verder laten ze je gerust. Al bij al zeker de moeite om te doen!

Beste delaere75,

Beoordeeld op 4 september 2019

Het Crystal Bay Hotel is een zeer goed hotel, vriendelijk personeel, schone, mooie kamers.
Heerlijk als je vooral lekker aan het zwembad oof strand wilt liggen, maar het ligt ook hpgoed gelegen voor verschillende tripjes

Kamertip: Erg mooie, nette kamers!
Datum van verblijf: augustus 2019
SUNRISE Crystal... S, Guest Experience & Quality Department van Sunrise Grand Select Crystal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Beste Uyo787,

Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-.