Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is supermooi, mooie omgeving, gastvrij en zeer zeker aan te raden! In de avond is er genoeg te doen voor jong en oud. De kamers hebben een mooie uitzicht over het park. De restaurants zijn zeer zeker aan te raden. Al met al een dikke 9!

Reistype: Reisde alleen
amrf496, Guest Relations van Titanic Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Dear Rafika Z!
Thank you for posting your review about Titanic Palace! We are glad to know that your stay was nice and pleasant. We are happy that you were fond of the hotel and its facilities. We are looking forward to see you soon again. Best regards, Guest Relations Margarita.

Beoordeeld op 9 september 2019

Hotel bevalt ons hier super goed. Eten prima. Elke dag wel iets anders, niet superveel keuze. Kregen gratis een upgrade van de kamer, hebben nu een kamer met zwembad. Personeel top, suuuuper vriendelijk. Animatie ook goed. Leuk aquapark. Propere kamers/hotel. Wij zouden hier zeker nog eens terugkomen, AANRADER!

Datum van verblijf: september 2019
amrf496, Guest Relations van Titanic Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Dear Jdjw4827!
Thank you for commenting on the Titanic Palace hotel! We are glad to know that you had a nice and relaxing time in the hotel and your stay met your expectations. We hope that soon you will visit us again and you will become our regular guest. We are looking forward to seeing you here! Best regards, Guest Relations Margarita.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel om een week in te verblijven.. Veel zwembaden en aan mooi strand gelegen. Eten is niet bijzonder maar prima te doen. Voor de rest schone kamers en openbare wc’s over het resort. Animatie in de avond bij het hotel zelf kan wat beter.

Dear Bart12538!
Best regards, Guest Relations Margarita.

Beoordeeld op 4 september 2019

Het was een heerlijke vakantie voor zowel ons als de kinderen. Dit is een waar kinderparadijs. Het resort is ruim opgezet en je voelt geen drukte om je heen, ook al is er veel volk. De kamers waren ruim, boven de standaard zelfs en zeer netjes onderhouden. Alleen zijn de kamers erg toe aan een renovatie en zeker de badkamers. Het eten in de buffetrestaurants was lekker, maar zeer weinig tot gewoon géén afwisseling. Gaan eten in een à la carte restaurant mét kinderen is gewoonweg niet mogelijk. Het eten is ons alleszins niet bijgebleven.
Je voelt je gewoonweg omringd door zwembaden, een leuk gevoel :-) de kinderen gingen gewoon helemaal los op al die glijbanen, top gewoon ! Het strand is daarentegen een tegenvaller, het water trekt zo ver weg dat je je gewoonweg niet kan verfrissen (want warm was het zeker). Via een zeer lange pier kan je tot aan het diepe gedeelte geraken en tevens gaan snorkelen. Een gratis shuttle brengt je helemaal tot aan het einde van de pier.
Het personeel is echt bekommert om de tevredenheid van de gasten en ze zullen alles met de glimlach proberen op te lossen, toffe vriendelijke mensen!

Alles samengeteld hebben we echt genoten van dit hotel. Een aanrader, zowel voor gezinnen als voor koppels zonder (want er is ook een rustige kant waar je rustig kan liggen aan het zwembad zonder lawaai).

PS : zaaaaalige bedden, beste tot nu toe van al onze reizen...

Datum van verblijf: augustus 2019
amrf496, Guest Relations van Titanic Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Dear Mohype!
Thank you for posting your review and sharing your opinion abut Titanic Palace! We are glad to know that your stay was nice and full of positive emotions. But we feel sad that you met some problems and we will pass your comments to the management in order to improve. We hope that next time you will spend your holidays with us too and Titanic Palace will be your second home. We are looking forward to seeing you soon. Best regards, Guest Relations Margarita.

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Dit resort geven wij een goede waardering. De service is top en iedereen helpt je als je iets nodig hebt. Alles is ook schoon de omgeving kamers en zwembaden. Bijna iedereen spreekt Engels en er zijn leuke activiteiten. Het eten is soms wat saai maar al met al een top resort!

Datum van verblijf: september 2019
amrf496, Guest Relations van Titanic Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Dear 425kamalb!
Thank you for your review which is very valuable for us! Titanic Palace team appreciated your time given to share your experience about our hotel. We hope that Titanic Palace will become your second home. We are pleased to know that you got a positive impression from your stay and we will do our best to make your next holidays more memorable! As for your comment regarding food, it will be passed to the management.
Best regards, Guest Relations Margarita.