“lekker genieten van wat meer exclusieve gerechten”
Beoordeling van Bordiehn`s Villa Kunterbunt

Bordiehn`s Villa Kunterbunt
Geclassificeerd als nr. 37 van 408 Restaurants in Hurghada
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
6 februari 2018 beoordeeld

Bordiehn is een Egyptisch restaurant onder Duits management.Je kunt genieten van heerlijke gerechten buiten de all-in formule, echt de moeite waard.

Datum van bezoek: januari 2018

2 februari 2018 beoordeeld

Sfeervol restaurant met een Egyptische uitstraling. Vriendelijk personeel, en zoals ze beloven een heerlijk stukje kamelenvlees. Ik heb geen spijt gehad van mijn bordje kamelenham met meloen en balsamico.

Datum van bezoek: januari 2018
1 september 2017 beoordeeld

Mooi sfeervol restaurant op basis van all inclusive
Drank zelf afrekenen.
Elke avond live show.
Zeker een bezoekje waard

Datum van bezoek: augustus 2017
26 augustus 2017 beoordeeld

Een matige menu die door de zaak gratis werd aangeboden als promotie.? Een rucolaslaatje is dus een rucolaslaatje. niets anders, ongesneden zonder iets anders op het bord. Gelukkig had ik extra brood met saus gekocht. Vlees met rijst en saus moest de hoofdschotel voorstellen. Overdreven (te) veel personeel. Vuil.

Datum van bezoek: augustus 2017
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.
We kwamen voor de Camel Steak met chocolade chili saus en Belgische frieten. Een aanrader. Je krijgt zelfs een oorkonde en ketting als je kameel hebt gegeten.
Heerlijke voor- en nagerechten. Zeker gaan eten als je in Arabella Azur verblijft. Wij zijn er 3 keer geweest.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Bordiehn`s Villa Kunterbunt bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In Bordiehn`s Villa Kunterbunt geweest? Deel je ervaringen!