“Etentje met de familie”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant !!!
Veel eten voor weinig centjes,... Wael is een super ober ,...
Zeker het aanraden waard!

Datum van bezoek: november 2018

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel. Niks aan te merken. Gewoon top.
Very goed goed. Friendly poeple. Just goed !!!

15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Goede en vriendelijke bediening. Erg genoten, zeker voor herhaling vatbaar.

15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verzorgd en lekker gegeten. De kameel was goed gebakken en meer dan genoeg. Goede prijs kwaliteits verhouding

11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

vanavond voor de tweede keer gegeten in the heaven. mn maat en ik bestelde per persoon 2 biefstukken medium gebakken. toen deze gebracht werden waren ze te gaar. we hebben dit gemeld bij WAEL en nam ze gelijk mee terug. na even wachten kregen we onze nieuwe biefstukken die perfect gebakken waren. toen deze op waren hebben we de man nog 1 stuks biefstuk besteld. we vroegen om een extra grote biefstuk aan WAEL. en hij zou dat regelen. toen de borden werden geserveerd lag er inderdaad een flink stuk vlees op. het eten was zeer goed. en de service prima. vandaar 5 sterren voor dit restaurant. we komen hier zeker terug.

Reizigers die The Heaven Restaurant bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In The Heaven Restaurant geweest? Deel je ervaringen!