We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“luxe vakantie voor koppels zonder kinderen”
5 van 5 bollen Beoordeling van Sensimar Premier Le Reve

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Sensimar Premier Le Reve
Beoordeeld als nr. 2 van 221 hotels in Hurghada
Antwerpen, België
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“luxe vakantie voor koppels zonder kinderen”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 21 januari 2012

als je dit hotel boekt zal je niet teleurgesteld zijn ;
de service is gewoon goed en het eten is excellent.
alleen in de omgeving is niets te beleven maar dat wordt goedgemaakt door de gratis shuttle service naar hurghada
dit is een rust en luxe vakantie

hier kom je helemaal tot rust.
wij gaan zeker terug

Overzicht waarderingen
    4,5 van 5 bollen
    4,5 van 5 bollen
    5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (37)
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
57 beoordelingen
21 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 27 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 14 januari 2012

Zag dat ik het hotel was vergeten te beoordelen dus bij deze. We zijn hier een week geweest in April 2011. Het is een schitterend hotel met mooie kamers, fijne zwembaden en een geweldige spa. Je kunt hier meerdere behandelingen nemen met korting waar we dan ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt. En ook complimenten aan het personeel, iedereen was zo behulpzaam en vriendelijk. Nog niet zo eerder meegemaakt in Egypte. Eten is ook erg goed in hotel, of je nu eet in het mainrestaurant of de thema restaurants. Enige minpunt vond ik het strand, dat je niet zo even lekker langs de kust met de voetjes in het water kon lopen maar verder helemaal een TOP hotel, met mede dank aan Hatem (longbar), Abdo (zwembad), Carlos (drank zwembad), Hussan (Spa) en Noube (animatie zwembad). En er is WIFI in de lobby en bij het zwembad. We komen zeker nog eens terug..

• Verbleef April, 2011, bezocht met vrienden
Rijswijk, Noord-Brabant, Netherlands
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 22 november 2011

We zijn 15 dagen hier geweest (voor de 2e keer) En zeker we gaan nog een 3e keer. Op een paar kleine dingetjes na was het weer een zeer goed verblijf!! Het werd allemaal goed gemaakt door het zeer lieve en warme vriendelijke personeel. Ook Fouquet en Moamen niet te vergeten natuurlijk!!! Maar ook de barjongens en housekeeping.....iedereen wil je verwennen en dat lukt ze ook heel goed. Graag wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de geweldige service en ook Meneer Hani Zariffa die nog even naar ons wilde luisteren om onze ervaring te weten in vergelijking met vorig jaar!!
We hopen dat de minibar toch nog gevuld gaat worden en dat er rekening gehouden blijft worden met rokers. Juist die kleine dingen maken het zo speciaal en het verschil zo groot.

We hope to see you soon and hope for an welcom back in the loungeroom ;-))

• Verbleef November, 2011, bezocht met vrienden
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 13 oktober 2011

we zijn net terug van vakantie en hebben heerlijk genoten we zijn vorig jaar ook geweest het blijft een feestje en je hebt echt vakantie het personeel is zo vriendelijk het eten is perfect en ik heb heerlijk gerelaxt voor het hotel ligt er een rif daar kan je mooi snorkelen. Ik raad het iedereen aan die van relaxen houd en van rust want dat heb je daar.Als je een probleem hebt gaan ze net zo lang door dat het opgelost word .wij gaan zeker terug hebben weer een wereld vakantie gehad.Renata van den Boogaard Netherlands

• Verbleef Oktober, 2011, bezocht met een partner
purmerend
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 29 mei 2011

Wij verblijven op dit moment in het premier le Reve ,ik heb zoiets geweldigs nog nooit meegemaakt ,dit hotel wordt met 5 sterren aangeven maar als je het 6 sterren geeft is dit nog niet genoeg .
Wij verblijven in een Deluxe kamer bijzonder schoon en zeer mooi met een bed van 250 meter de kamer zelf is 50 vierkante meter en het hotel is zeer rustig alleen wel maakt de airco wat geluid maar daar wen je wel aan .
Het is niet te beschrijven hoe aardig al het personeel hier is ze kunnen niet genoeg doen voor de gasten, ook het eten is geweldig en laat je niet afschrikken door wat akelige mensen die zogenaamd weten wat lekker is ,want al het eten hier verdiend een 10 .
Ook aan het zwembad kom je niets te kort het begint s'morgens al met een fles koud water daarna Volgen er koude doekjes om het zweet van je gezicht te wassen ,meteen daarna koffie of wat je ook maar wil drinken en dat blijft de hele dag maar doorgaan de barman met de naam Carlos verdiend een extra vermelding wat een fantastische jongen altijd vrolijk en in alle talen heeft hij altijd wel een gezellig woordje voor de gasten.
Het is een resort waar geen kinderen komen ,ik vindt dit persoonlijk zeer prettig het geeft veel rust .wel is te merken dat Egypte een behoorlijk klap heeft gehad in het tourisme veel hotels staan onafgebouwd wat vreselijk jammer is , maar daar merk je binnen het resort niets van behalve dan dat het er erg rustig is en dat schijnt voor alle hotels en resorts te gelden in Egypte .
Ik kan dan ook alleen maar roepen mensen kom naar Egypte want je bent er zon verzekerd er is hier helemaal niets aan de hand en wil je een heerlijke luxe rustige vakntie dan kan ik zeker het hotel aanbevelen waar ik nu verblijf .
Harold Groen ,Purmerend

• Verbleef Mei, 2011, bezocht voor zaken
Hurghada, Egypte
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 3 december 2010

Wij waren hard aan een vakantie toe, geboekt bij Premier Le Reve Hotel & Spa, in een word geweldig overweldigend.
Erg gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel, erg goed eten met veel keuze, je wordt op je wenken bedient met alles wat je wenst.
Wanneer je gaat voor relaxen, dan ben je hier aan het goede adres, voor kinderen is er weinig, het hotel gaat voor klasse en elegantie. Er wordt ook van je verwacht dat je goed gekleed aan tafel gaat. Dit past ook bij de uitstraling van het hotel en de kwaliteit waar ze voor gaan. Dus kinderen niet meenemen.
Het eten is erg goed, alle rauwkost wordt met mineraal water gewassen, prima te eten zonder ziek te worden. Waar je ook bent, het drinken wordt je overal gebracht, erg veel keuze. Het is er heerlijk stil op een rustig achtergrond muziekje na, wanneer je lawaaierig bent, kan het zijn dat je hier iets van hoort en indien mensen onhandelbaar zijn, worden ze naar een ander hotel van de eigenaar overgebracht, zo kan je relax vakantie gegarandeerd worden.
Wij hebben er erg genoten, gaan ook zeker terug, we zijn net thuis en missen dit alles nu al.
Alle werknemers: de hartelijke groeten en bedankt wat jullie allemaal voor ons hebben gedaan, jullie hebben onze vakantie tot onvergetelijk gemaakt.

Wim en Heidi Plas ( Holland)

• Verbleef November, 2010, bezocht met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Hurghada bekeken
op 4.5 km afstand
Steigenberger Al Dau Beach Hotel
op 10.5 km afstand
SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort
Prijzen weergeven

In Sensimar Premier Le Reve geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sensimar Premier Le Reve

Gelegenheid: Sensimar Premier Le Reve
Adres: Sahl Hasheesh | Hurghada, Hurghada 84521, Egypte
Telefoonnummer:
Locatie: Egypte > Rode Zee en Sinaï > Hurghada
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 7 zakenhotel in Hurghada
Prijsklasse (per nacht): € 117 - € 280
Aantal kamers: 372
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Sensimar Premier Le Reve met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Premier Le Reve Hotel And Spa
Premier Le Reve Hotel Hurghada

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?