Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (10.198)
Beoordelingen filteren
10.198 resultaten
Waardering van reizigers
6.928
2.017
741
314
198
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
6.928
2.017
741
314
198
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
15 - 20 van 10.198 beoordelingen
Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtig groot complex, ideaal voor een vakantie met kinderen alhoewel mijn moeder in rolstoel zich ook super heeft geamuseerd. Met 20 zwembaden is er voor elk wat wils. Onze kleine dochter van 4 was net iets te klein voor de meeste glijbanen maar er was zeker genoeg te doen voor haar. De kamers zijn ruim, de bedden enorm en van alle comfort voorzien. Er wordt constant gepoetst en de vriendelijkheid steekt er bovenuit. Dat de wifi niet zo goed was wisten we op voorhand. Dat het eten niet top was ook, maar eigenlijk viel dat zeer goed mee. Vooral de aparte restaurants zijn zeker de moeite.
Many, many thanksk to our roomkeeper Abd Elrahim. Thanks for your tips and your hospitality and our little conversations in between. We wish you all the best!

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank ienemienemutte
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AquamarineGM, General Manager van Jaz Aquamarine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us.
We would also like to thank you for your positive comments about our resort, clean rooms, friendly staff and restaurants.

We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

Best Regards
Mohamed Wafa
Hurghada Area Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2019

Super hotel met vriendelijk personeel stuk voor stuk of het nou de schoonmaker of pool boy of ober was het maakte niet ze lachten altijd wij hadden elke avond op het terras bij het folcorner restaurant altijd de zelfde ober die onze drankjes opnam en bracht hij had het heel erg druk elke avond rende van de ene tafel naar de andere maar hij bleef lachen en kwam ook af en toe de kids in de maling nemen hij wist na 1 keer al wat we wouden als we daar gingen zitten top ober is het die ze vak goed uitvoerd hij is een aanwinst voor dit hotel

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Gezinne
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AquamarineGM, General Manager van Jaz Aquamarine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are extremely happy that you enjoyed your visit here with us.
We would also like to thank you for your great comments about our staff and service.
It would be our pleasure to welcome you back again soon.

Best Regards,

Mohamed Wafa
Hurghada Area Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juli 2019

Mooi hotel, iets verouderd, maar ze zijn elke dag bezig om onderhoud te plegen, van lek fontein tot kapotte tegels bij t zwembad. Personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk!
Een groot minpunt is het strand, je kan niet zwemmen in 15 cm water van 39 graden.
Kamers ruim, en schoon, bed ok, elke dag een nieuwe creatie op bed.
Restaurant ok, in 3 restaurants kan je zo eten, het aanbod is op die dag wel overal het zelfde, maar vaak iets minder druk in de andere 2. Het hoofd restaurant staat en rij voor binnenkomst, terwijl er tafels vrij zijn. Zwembad is mooi, keuze uit alle sporten en maten. Strand is jammer. Animatie doet hun best, en dat zie je ook, van zomaar zwemmen met de kids tot ff voetballen op een veldje! De avondshow is vaak onder de maat, maar of het nu aan de animatie ligt of aan de locatie zonder microfoon en zonder airco, binnen in een afgesloten ruimte weet ik niet...
Glijbanen top.
Overall indruk is geweldig en krijgt van mij zeker een 9!

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank wewiwe
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AquamarineGM, General Manager van Jaz Aquamarine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us.
Regarding the beach we would kindly like to mention that it is our natural surrounding on which we can't change anything, but we are informing all travel agencies and it is mentioned in all hotel brochures about teh quality of our beach.
We would also like to thank you for your positive comments about our resort.

We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

Best Regards
Mohamed Wafa
Hurghada Area Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juli 2019

Kamer proper
Vriendelijk personeel
Eten was goed ,kan wat meer gevarieerd.
Zwembaden ok,ligzetels genoegd.
Sommige zwembaden voor mensen die de rust opzoeken, andere zwembaden waar animatie is ,is het drukker
Een dikke pluim voor Asmaa toiletten in de lounge,echt een super vriendelijke dame
Mohammed poetsen van de kamer.
Receptie :Mohammed,
Kelner eetruimte: Tamer
Kelner lobby:Ahmed:

Kamertip: Beste kamers zijn met zwembad zicht
Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Sloeber1974
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AquamarineGM, General Manager van Jaz Aquamarine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are extremely pleased that you enjoyed your visit here with us and you experienced a great family holiday. We would also like to thank you for your wonderful comments about our animation team, Service , facilities and food
We hope to have the pleasure to welcome you back again soon.
Best Regards

Mohamed Wafa
Hurghada Area Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juli 2019

Ayman Ebrahim en Mohammed Gamal zijn zeer vriendelijke mensen en zijn heel grappig. Ze helpen je graag & doen heel goed hun werk. Heel toffe en fijne mensen.
Super hotel met super goede service.
Zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Milanaerts124
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AquamarineGM, General Manager van Jaz Aquamarine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are extremely happy that you enjoyed your visit here with us. We would also like to thank you for your great comments about our staff and service.
It would be our pleasure to welcome you back again soon.
Best Regards

Mohamed Wafa
Hurghada Area Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken