“Wisselend”

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Je kunt hier heel goed eten, maar soms valt het ineens tegen. Door de jaren heen heel vaak geweest. Vriendelijk personeel.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant tegengekomen met door Hurghada stad te lopen. Zijn er 3 maal geweest.
Prijs kwaliteit zeer goed. 2 maal steak gegeten voor 9 euro en het is lekker.
Bediening is vlot en uiterst beleefd.
Dj woont boven het restaurant en komt vragen welke muziek we willen hebben, zou hebben wij André hazes en clouseau gehoord in Egypte.
Passeer je voorbij moby dick spring zeker eens binnen!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren een voortreffelijk stuk Camel Steak gegeten en vandaag weer een heerlijk stuk tonijn. Leuke prijzen voor goede kwaliteit eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer bezocht, eerst de familie daarna met 27 vrienden. Beide keren perfect, super lekker eten super vriendelijke bediening. Aparte tafels voor volwassen en kinderen op het terras. Een onzettend lekkere kamelen steak en veel meer. Dit bijna perfectie voor een goede prijs... Een must voor de reiziger. Bedankt Moby Dick voor twee fantastische avonden.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met een gezellige groep heerlijk gegeten. Zeker de kamelenbiefstuk is een absolute aanrader. Prima eten voor een zeer schappelijke prijs.

Reizigers die Moby Dick bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In Moby Dick geweest? Deel je ervaringen!