28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel goed eten aardige personeel super animatie-team bedankt voor de gezellig dagen schoone kamers komen zeker keer terug in dit super hotel aardige manager en goede chef kok die weet hoe hij moet koken voor de mensen

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste rowan,

Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie.

Jullie Guest Relation Team

26 mei 2018 beoordeeld

In augustus wedermaal naar de Sunny Beach toe. Genieten van het lekkere eten en een geweldig team wat je welkom heet. Saleh spreekt goed Nederlands en helpt je met alle vragen. Mr Gamal is de general manager en wij kennen hem nog van de Rihanna waar hij zeer goed werk heeft gedaan. Ook het animatieteam onder leiding van Hany is geweldig. Hany is een topper zoals hij met de kinderen en gasten omgaat en dat geldt voor het hele animatieteam. Hany...onze kinderen vinden jou The Best en wij ook...

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Lieve mhoekstra1163,

Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach!

Heel erg bedankt voor je feedback!

Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel .
We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen .
Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf.

Je Guest Relation

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ontzettend genoten van ons moeder-dochter uitje in dit resort. We voelden ons erg veilig, de mensen waren erg aardig en betrokken. Leuke excursies ondernomen en genoten in de Spa. Enig klein nadeel was dat er weinig animatie in de avond was, maar we hebben ons prima vermaakt in de shisha lounge, met de geweldige gastheer El Taher!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2018

Lieve Francis,

Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach!
Heel erg bedankt voor je feedback!

Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf.

Je Guest Relation Team

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig resort met een uitstekende keuken.Voor de kinderen echt een paradijs met een groot aquapark.Zeer mooie tuin.Uiterst vriendelijk personeel,altijd paraat om u te helpen.Voor ons is het een thuiskomen,komen er een 4 maal per jaar.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste Gilbrecht en Chantal,

Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach!

Jullie Guest Relation Team

24 mei 2018 beoordeeld

We zijn in heel veel hotels geweest in Egypte maar dit is echt het beste hotel. Bij aankomst word je al zo warm verwelkomd dat je je meteen thuis voelt en dat gevoel blijft. Want het personeel doet echt alles voor je. En dan bedoel ik al het personeel, als er een probleem is wordt het meteen opgelost. Het eten is goed ,er is genoeg keus. De kamer wordt goed schoongemaakt . Wij kunnen niet wachten om weer te gaan. Heerlijk!!!!!!

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

Beste Wilma,
Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort .
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in Sunny Beach te delen. Wij hopen je spoedig weer te zien,

Vriendelijke groeten,
Guest Relation Team