19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

de 2e keer in het Sheraton in El Gouna, de prachtige entourage van dit Resort en het super vriendelijke en behulpzaam personeel waren de reden dat we besloten hebben om een 2e naar dit resort te gaan! Ook deze keer weer heerlijk genoten van alles. Goede service, alles schoon en heerlijk eten. Ook dit keer verbleven we in het 9000 blok bij de Relaxation Beach. Mohammed Adly en Abanouk verzorgden hier de bedjes en iedere dag schone badlakens, Mohammed Ramadan (sugar) runde de Beach bar en als de Rosé op was ging hij persoonlijk ergens anders een fles halen!

Er zijn dus altijd een paar mensen die een stapje extra zetten om ons verblijf nog aangenamer te maken die wil ik dan ook nog eens noemen.

Ibrahim van de Health studio

Suzy van het main restaurant en natuurlijk de grote baas Emad welke mij perfect geholpen heeft! Mohammed Mohsen die ons de basis woordjes Arabisch geleerd heeft

En dan nog special Thanks to Kamal van de Miramar bar welke werkelijk niets te veel was. En Ahmed Taha welke ons regelmatig een bakje chips voorzette.

Heel er bedankt jullie allemaal.

Groetjes Marlies en Paul

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Romika R, Guest Relations Manager van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

Dear Paul,

Thank you for your feedback and for taking time to share your opinion with us. Your review has been very helpful for us and we are glad to hear our associates made your stay memorable.
We would be delighted to welcome you again at our resort.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Vooral als je tot rust wilt komen.

- Super leuk animatieteam
- mooie kamers
- lekker eten, heel divers
- mooi uitzicht
- goede service

Kortom geweldig! Wij komen zeker een keer terug!!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Romika R, Guest Relations Manager van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2018

Dear valued guest,

thanks a lot for sharing your feedback with us. We are happy we exceed your expectation and are looking forward to welcome you back soon.

13 mei 2018 beoordeeld

Warm onthaal door Mr Khaled( Mr Thahan) en vlotte professionele check-in met welkomsdrankje.
Mooie ruime kamer met grote badkamer ( 2 lavabo’s!, zonder schimmel en vochtplekken dit in tegenstelling tot andere hotels in El Gouna!)
De organisatie van de cleaning kan beter: 2 x hadden we om 17 u nog geen badhanddoeken of ze waren nog niet helemaal droog.De vloer was ook niet steeds proper.
Groot terras met 2 houten( geen plastic!) ligbedden met kussens.
Ook al ben je niet veel op de kamer, toch is dit een meerwaarde.
De minibar stelt niet veel voor: enkel frisdrank.Grote kluis.
Geen flesje wijn of fruitmand als welkom wat wel zou mogen in een deluxe room.
Zeer mooi aangelegde verzorgde tuin met veel bloemen en een zeer verzorgd strand met superservice! Voor 9 u geen reservering van de houten ligbedden maar er staan er meer dan genoeg en toch blijft het hier zeer relaxed liggen( hangt ook wat van de periode af, 10 mei kwamen de kinderen toe! Zitten meestal aan het zwembad maar in het restaurant merk je dit wel).Lekkere lunch aan de strandbar maar ik stelde me soms wel vragen bij de properheid van de plastieken glazen.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en vooral de ligging: buiten zitten met zicht op de zee!
Er moet wel een oplossing komen voor de vele mussen die in de bomen boven je tafel zitten.Zo ook een verzoek aan de manager om te letten op de dress-code:
Er staat een bord en het wordt bij inchecken vermeld maar de mensen worden niet aangesproken als deze niet gevolgd wordt! Dit is soms echt storend! Korte short, slippers, petten,4 jongeren brachten zelfs een kleine radio mee op de tafel!
Nog een verzoek aan de manager: let aub op de hygiene: soms zijn de borden en tassen nog vuil en bij het wisselen van de tafels worden de tafels zeer slordig afgeveegd en de vuilbakjes niet ververst.
De wijn is goed maar niet steeds fris opgediend en soms doen ze andere wijn in de oorspronkelijke fles( heb het direct gemeld want dit is bedrog!)
Zeer uitgebreid buffet met lekker bereid eten en elke dag van de week een ander thema.De kok maakte voor mij zelfs een keer lekkere zeebaars klaar en bracht het persoonlijk naar de tafel.
Vooral de jongens, Mina,Peter en Ahmed willen we in de bloemetjes zetten voor het harde werk maar vooral de persoonlijke aandacht voor de klant!
Eenmaal gaan eten in het Italiaans restaurant maar dit viel tegen.Wij hadden waarschijnlijk de verkeerde keuze gemaakt want iedereen was er super- tevreden over.
Zeer goede ligging: te voet naar de marina, te voet naar Down Town en een boottochtje door de lagune. Zalig wandelen op de pier of doorheen het mangrove-gebied.
Toch wat verbeter- punten maar het goed gevoel overheerste dank zij de welgemeende vriendelijkheid en harde werk en we hebben een zeer relaxed verblijf gehad!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dear valued guest,

We would be delighted to welcome you again at our resort, for this you can use also our web site to book direct with us.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uit de vele beoordelingen merk je al snel dat dit kwa ligging en kamers een tophotel is. Ook het Italiaans en oriëntaals Resto is zeer lekker. Echter de buffetten en zeker in de morgen zijn niet ok! Uitgebreide keuze maar het brood en de vele pistolets en andere deegwaren zijn niet vers! Dit is een groot contrast met hotel Steinberger waar de buffetten ontegensprekelijk uitmuntend zijn. Zo hoort het in het hotel waar men zich deze klasse wil aanmeten.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Romika R, Guest Relations Manager van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2018

Dear Danny,

thank you very much for your review. We are glad you enjoyed your overall stay with us. We have taken your constructively feedback regarding the food and forwarded your comment to our Management. We are always doing our best, to improve ourselves.
It would be a great pleasure to welcome you back and to redeem your first impression.

Best wishes

Romika Raeffler & Hotel Management

12 april 2018 beoordeeld

De grote troef van dit hotel is de ligging : het slingert zich aan alle kanten om een wirwar aan lagunes wat er voor zorgt dat er géén mindere kamers zijn (iedereen heeft op één of andere manier zicht op een waterpartij) en zowaar een keus uit verschillende "soorten strand" : direct aan open zee (weliswaar met een mangrove-eilandje ervoor) of aan een rustige inham. Mooie grote kamers alle met balkon of terras met ligzetels. Overal top service. Buffetten héél lekker en gevarieerd. Beste hotel dat we in Egypte al bezochten. Eén minpuntje, niet van dit hotel maar van de streek :de riffen kunnen niet tippen aan deze rond Marsa Alam of Taba. Zelfs op een speciale snorkeltrip (Sharm El Naga) was het onderwaterleven een flauw afkooksel van wat hotels in voornoemde streken vlak voor de deur liggen hebben.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Romika R, Guest Relations Manager van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2018

Dear Marino,

thank you very much for your review. It is our pleasure to read such good comments about our service and the hotel in general. We are delighted you likes our beautiful beaches.
It was our pleasure being service of you and we hope to welcome you back soon.

Romika Raeffler &Hotel Management