25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat het hotel wordt overspoelt met Egyptenaren.
Hotel is niet meer wat het geweest is.
Service en food is meer voor Egyptisch cultuur.
Het was rumoerig en vies in de kamers zonde van je vakantie.
Na 3 uur weer ingepakt en wegwezen.
Nooit meer.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
9 oktober 2015 beoordeeld

Voor de 5 x terug naar Tropitel dat zegt toch genoeg
Heerlijke vakantie weer
Er is ook een flinke vooruit gang merk en zichtbaar na al die tijd op alle gebied
Zoals de kwaliteit vh eten is zeer goed en variatie genoeg
Goede bediening in het restaurant
Zeer mooi verzorgde tuin ( en dit in de woestijn)
Zwembad mooi zuiver en pluim voor de jongens die er werken en werk zien
Genoeg stoelen aan de pool en aan het strand , dus niet nodig om 5 u op te staan om handdoek te leggen
Goede poolbar met om 16u broodjes aan de bar
Kamers goed verzorgd en proper ... Kamerjongens doen heel goed hun werk
Prachtig huisrif dat een uitloop is van het welgekende the canyon dahab
Goed geleide duikschool Lagona divers met zeergoede gidsen

We komen zeker weer terug
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding , je kan niet 5 sterren verwachten voor deze prijs maar de rust,het uitzicht,proper zijn , lekker eten en prachtig duiken of snorkelen en gratis bus naar dahab cenrum .... Wat wil een mens nog meer

ps: we hebben 1 week met de nieuwe manager Mr.Medhat mogen door brengen , een toffe kerel :) , een vriend en luisterend oor voor iedereen het is een man met oog voor detail en ik ben er zeker van dat hij tropitel op een hoger niveau zal brengen
Good Job Mr.Medhat and Mr.Sherif

Kamertip: Wij hadden iedere keer zicht op zee richting divespot the canyon
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
22 juni 2015 beoordeeld

Voor de eerste maal in Dahab en in dit hotel.
Goede ontvangst bij aankomst. De kamer was netjes, de tuin en het zwembad zijn goed onder-houden. Strand (met parasols en ligbedden) is heel net. Het eten (buffet) was lekker en de salades waren vers. Uitstekende bediening zowel in restaurant als in de bars. Het personeel in de 'spa' levert goed werk.
Met de hotelbus kan je naar Dahab city, maar je kan ook al wandelend langs het strand. Taxiritten zijn goedkoop en er is een ruim aanbod van excursies.
Voor duikliefhebbers ( wij kwamen om te relaxen en de streek te verkennen ) is dit een ideale plek!

De manager Brigitta doet er alles aan om de klanten tevreden te stellen!
We komen zeker terug !

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Brigitte C, General Manager van Tropitel Dahab Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2015

hi moesje,

dank je wel voor je comments op tripadvisor.
he was ook een eer je als onze gasten te hebben, het is altijd leuk om de comments te lezen. we zijn blij dat je genoten hebt van je vakantie en we hopen je snel terug te mogen ontvangen in tropitel oasis Dahab.

4 november 2014 beoordeeld

Weeral een geweldige tijd gehad in dit hotel
Alles en iedereen was weer top
Eten zeer goede qualiteit
slaapkamer zeer goed
personeel doet er alles aan om je verblijf goed en aangenaam te maken
Zeer goed verzorgde tuin en zwembad
Bar personeel van alle bars leuk en aangename jongens (altijd in voor een grap)
Mr.Joe,mohamed,mr Bean, nader,sharl, en iedereen gewoon top gasten
Manager vh hotel Brigitte die zeer goed opvolgt of het verblijf je bevalt en eventueel bijstuurt indien nodig .
Prachtig huisrif om te snorkelen en duiken
Zeer goed uitgeruste duikschool aan het strand " Lagona Divers" met zeer goede duikgidsen
( vragen naar Sabbah )
Alleen jammer dat Dahab geboycot wordt door de grote reisorganisaties
Dit stadje verdiend beter en wij blijven er ook terug naar toe gaan
Dahab " we mis you"

• Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
TropitelNaamaBay, General Manager van Tropitel Dahab Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2014

hi christel and patrick,

thank you again for your nice review, as always. you are a part of the family and we are always happy to see you again. we are looking forward to see you again soon. a big hi from all of us.

2 oktober 2013 beoordeeld

Wat een fantastisch hotel
Het personeel doet er alles aan om je een mooie vakantie te bieden.
Manager Brigitte is dagelijks aanwezig en heeft veel contact met de mensen .
Het buffet in het restaurant van zeer goede kwaliteit en lekkere smaak .
Onze kamer was zeer netjes .
Poolbar was goed evenals lobbybar
Aan het strand heb je duikschool Laguna Divers , deze duikschool is goed voorzien van het laatste nieuwe aqualung materiaal en zeer goede instructeurs .
Ik zelf heb zeer mooie duiken gemaakt op op verschillende plaatsen .
Mijn persoonlijke voorkeur blijft toch het huisrif dat aanleunt tegen de welbekende duikplek The Canyon .
Tropitel Dahab is echt een aanrader voor een duikvakantie en om te relaxen !!
Er is ook een spa in het hotel , je kan er uitstappen doen met de Quad met vertrek vanaf het hotel .
Gratis hotelbus naar Dahab centrum op bepaalde uren , taxi kost 4€ per taxi

Opnieuw een super vakantie gehad in tropitel we gaan zeker terug voor 3de keer

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
TropitelNaamaBay, General Manager van Tropitel Dahab Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2013

Dear Patrick,

bedankt voor je mooie review. het is voor ons een eer om u als gasten te hebben, jullie zijn zeer aangename mensen en we kijken er naar uit om jullie voor de 3 de maal te verwelkomen. Dank je wel, en tot volgend jaarxxx

Brigitte
Generale manager