22 mei 2017 beoordeeld

Heerlijke duiklocatie.
Karim el Helmeidy en zijn team verzorgen dit perfect.
Niets is hier te veel, aan alles wordt gedacht.
met Karim 12 duiken gemaakt op zeer diverse maar fantastische locaties in en rondom Dahab.
En overal prima naar toe gebracht door Hamed, met de divemobiel. ;)
Ook Dahab zelf een zeer gemoedelijk, hippie-achtig dorpje waar je je veilig en vertrouwd voelt
We komen hier zeker terug.

Verbleef: mei 2017
hala41, Manager van Daniela Village Dahab, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Thank you soo much for your review , we are happy to hear that you have enjoyed your time with us in sunny dahab , and are looking forward to welcoming you back with a smile :-)
the daniela dahab & diving team

16 november 2015 beoordeeld

We zijn over alles goed te spreken. Het personeel doet zijn uiterste best om het je naar de zin te malen. Het resort ligt rustig gelegen aan de zee. Kamers zijn sober maar netjes en schoon. Eten en drinken is prima verzorgd net als ontbijt en tussendoortjes.
Met het duikcentrum zijn prima afspraken te maken over vertrektijden en aantallen duiken. Wij hebben enorm genoten, in deze omgeving is alles nog lekker rustig, niets gehaast en de bevolking is uitermate vriendelijk.

Kamertip: Vraag om een kamer met uitzicht op zee maar eigenlijk zijn alle kamers van dit kleine resort goed.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
5 november 2014 beoordeeld

Ik ben nu 3x gast geweest bij Daniela Village, 2x met en 1x zonder mijn partner. Alle 3 de keren ontzettend veel genoten van het dorpje, met zijn heerlijk verfrissende zwembad,,prachtig schoon strand, ongelofelijk mooi koraalrif voor de deur, het lekkere onbijt, de bijzonder goede keuken ( de familie van de eigenaar eet ieder dag als lunch dezelfde maaltijd als u 's avonds tijdens het diner krijgt, mits deze wordt goed gekeurd door de "Italiaanse Mama" !?!),de gezellige buitenbar,de verzorgde kamers vaak met balkon en prachtig uitzicht op de zee of de woestijn, de gastvrijheid van de eigenaar en het personeel, de rust, de sterrenhemel bekijken vanuit je ligbed op het strand en met 15 minuten met het gratis busje naar de boulvard van Dahab.Ja mensen ga zelf eens logeren en u kunt dit lijstje vast en zeker uitbreiden. Ik hoop zo snel als mogelijk weer voor de 4de naar mijn dorpje terug te gaan !?! Rob de Kort- Hartsema, Barendrecht, Nederland

Kamertip: Loop vanuit de lobby naar buiten, zie daar het zwembad, kies zelf de kamer naar eigen wens, beneden waar ook andere gasten lopen, boven met balkon met zeezicht en wat meer privacy, achter voor de ultieme rust, of neem een slaapzak mee naar buiten en slaap heerlijk op het strand of in de woestijn !?!
  • Verbleef: december 2013, reisde alleen
3 november 2014 beoordeeld

We waren er in januari 2014, erg rustig, in totaal met 10 personen in het 'dorp'. Goed verzorgd. Eten zeer goed. Zeer mooi park aan zee. Zeer sfeervol s'avonds. Dahab heeft een leuke boulevard en staat bekend om haar duikmogelijkheden.

• Verbleef: januari 2014, reisde met een partner
2 november 2014 beoordeeld

mooie locatie,vriendelijke staff in het hotel. Duikorganisatie was te militair, maar de locaties waren wel top. Wij waren er in 2012 in oktober. Ondertussen zijn er andere divemasters en is de duikorganisatie hopelijk relaxter dan toen.

• Verbleef: december 2013, reisde met vrienden