“Top locatie, heerlijke duikstek”
Beoordeling van Daniela Village Dahab

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Daniela Village Dahab
Beoordeeld als nr. 17 van 52 hotels in Dahab
22 mei 2017 beoordeeld

Heerlijke duiklocatie.
Karim el Helmeidy en zijn team verzorgen dit perfect.
Niets is hier te veel, aan alles wordt gedacht.
met Karim 12 duiken gemaakt op zeer diverse maar fantastische locaties in en rondom Dahab.
En overal prima naar toe gebracht door Hamed, met de divemobiel. ;)
Ook Dahab zelf een zeer gemoedelijk, hippie-achtig dorpje waar je je veilig en vertrouwd voelt
We komen hier zeker terug.

Verbleef: Mei, 2017
hala41, Manager van Daniela Village Dahab, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Thank you soo much for your review , we are happy to hear that you have enjoyed your time with us in sunny dahab , and are looking forward to welcoming you back with a smile :-)
the daniela dahab & diving team

Schrijf een beoordeling

16 november 2015 beoordeeld

We zijn over alles goed te spreken. Het personeel doet zijn uiterste best om het je naar de zin te malen. Het resort ligt rustig gelegen aan de zee. Kamers zijn sober maar netjes en schoon. Eten en drinken is prima verzorgd net als ontbijt en tussendoortjes.
Met het duikcentrum zijn prima afspraken te maken over vertrektijden en aantallen duiken. Wij hebben enorm genoten, in deze omgeving is alles nog lekker rustig, niets gehaast en de bevolking is uitermate vriendelijk.

Kamertip: Vraag om een kamer met uitzicht op zee maar eigenlijk zijn alle kamers van dit kleine resort goed.
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
5 november 2014 beoordeeld

Ik ben nu 3x gast geweest bij Daniela Village, 2x met en 1x zonder mijn partner. Alle 3 de keren ontzettend veel genoten van het dorpje, met zijn heerlijk verfrissende zwembad,,prachtig schoon strand, ongelofelijk mooi koraalrif voor de deur, het lekkere onbijt, de bijzonder goede keuken ( de familie van de eigenaar eet ieder dag als lunch dezelfde maaltijd als u 's avonds tijdens het diner krijgt, mits deze wordt goed gekeurd door de "Italiaanse Mama" !?!),de gezellige buitenbar,de verzorgde kamers vaak met balkon en prachtig uitzicht op de zee of de woestijn, de gastvrijheid van de eigenaar en het personeel, de rust, de sterrenhemel bekijken vanuit je ligbed op het strand en met 15 minuten met het gratis busje naar de boulvard van Dahab.Ja mensen ga zelf eens logeren en u kunt dit lijstje vast en zeker uitbreiden. Ik hoop zo snel als mogelijk weer voor de 4de naar mijn dorpje terug te gaan !?! Rob de Kort- Hartsema, Barendrecht, Nederland

Kamertip: Loop vanuit de lobby naar buiten, zie daar het zwembad, kies zelf de kamer naar eigen wens, beneden ...
  • Verbleef: December, 2013, reisde alleen
3 november 2014 beoordeeld

We waren er in januari 2014, erg rustig, in totaal met 10 personen in het 'dorp'. Goed verzorgd. Eten zeer goed. Zeer mooi park aan zee. Zeer sfeervol s'avonds. Dahab heeft een leuke boulevard en staat bekend om haar duikmogelijkheden.

• Verbleef: Januari, 2014, reisde met een partner
2 november 2014 beoordeeld

mooie locatie,vriendelijke staff in het hotel. Duikorganisatie was te militair, maar de locaties waren wel top. Wij waren er in 2012 in oktober. Ondertussen zijn er andere divemasters en is de duikorganisatie hopelijk relaxter dan toen.

• Verbleef: December, 2013, reisde met vrienden
2 november 2014 beoordeeld

Als je van uitgaan houdt, en luxe dan moet je hier niet naar toe! Maar als je in het vriendelijkste hotel van Egypte wilt verblijven, met ontzettend lief en behulpzaam personeel die ook nog het lekkerste eten serveren én een geweldige duikschool hebben, jadan zit je hier helemaal op je plek!!!

Kamertip: Elke kamer is goed!
  • Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
2 november 2014 beoordeeld

Prima service, super vriendelijk personeel en een fantastische architectuur en locatie. Zeker geen pre fab massa hotel. Naast het duiken kan ook zeker de safari's aanbevelen. En elke dag kan je net voor de zon ondergaat een kopje thee ( of pilsje) met de andere gasten drinken, er mag gedanst worden.

• Verbleef: April, 2014
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dahab bekeken
op 1.7 km afstand
Swiss Inn Resort
nr. 10 van 52 in Dahab
396 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Daniela Village Dahab geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Daniela Village Dahab

Adres: Blue Hole Rd, Dahab 5673, Egypte
Locatie: Egypte > Rode Zee en Sinaï > Zuid-Sinaï > Dahab
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 12 romantisch hotel in Dahab
Nr. 13 hotel aan het strand in Dahab
Prijsklasse: € 23 - € 35 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Daniela Village Dahab 3*
Aantal kamers: 40
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Daniela Village Dahab met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Daniela Village Dahab Hotel Dahab
Daniela Diving Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?