Dahab Plaza Hotel(Dahab)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Happy Life Village(Dahab)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
The Bedouin Moon Hotel(Dahab)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Dahab Divers South Sinai Hotel & Dive center(Dahab)(Heel veel waar voor je geld!)
29 maart 2012 beoordeeld

Prettig personeel, heerlijk eten en een fantastische en adembenemende locatie!

• Verbleef: juni 2011
19 januari 2012 beoordeeld

Ben een weekje naar Dahab geweest en echt een heerlijke tijd gehad.
Het hotel was erg rustig, stijlvol en sfeervol, grote kamers, vriendeiljk personeel, direct aan zee, heerlijk weertje, en ontzettend lekker en gevarieerd eten.
Dahab en omgeving was ook fantastisch. De laid-back, Arabische tegenhanger van Sharm. Leuke afwisseling tussen relaxen, duiken en tripjes naar de Sinai woestijn. Erg sneu om te zien dat het toerisme in zo'n ontzettende dip zit sinds de revolutie op het Tahrirplein, veel mensen hebben nu nauwelijks inkomsten. Nergens voor nodig want er is niets aan de hand. Kan iedereen die een weekje wil ' overwinteren' Daniella in Dahab met stip aanbevelen!

Kamertip: Bijna alle kamers hebben m.i. al uitzicht op zee, maar meld het voor de zekerheid bij het boeken. Verder keuze tussen begane grond of balkon, heb beide 'bewoners' enthousiast gehoord
  • Verbleef: december 2011, reisde met vrienden
12 november 2011 beoordeeld

De perfecte plek om een relaxte duikvakantie te houden! Hotel is netjes, personeel geweldig en de duikschool uit de kunst! Wij komen zeker weer terug!

• Verbleef: september 2011
11 maart 2011 beoordeeld

Wij waren in januari 10 dagen in Daniela en hebben een heerlijke vakantie gehad.

Kamer was prima, basic maar netjes, fijn balkon. We kwamen 's avonds laat aan en toen stond er al een bordje met lekkere hapjes voor ons klaar. Personeel is erg behulpzaam en doet alles om je te helpen.

Daniela ligt heerlijk rustig, een paar kilometer van Dahab op de weg naar Blue hole dus er komen dagelijks veel kamelen langs (heel leuk voor het echt Egypte-gevoel). Er ligt een mooi rif voor de deur om te snorkelen. Verder leuke duikschool bij Daniela, en prachtige duikplaatsen in de omgeving.

Wij willen zeker nog eens terug!

• Verbleef: januari 2011, reisde met een partner
31 januari 2011 beoordeeld

Voor de tweede keer nu een weekje in Daniela Village vertoeft met mijn zussen en wederom echt genoten. Plek van rust waar je je meteen thuis voelt. Geen massa toerisme. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Elke dag genieten van heerlijk eten, wat nooit verveeld.
Met Samy, van het eigen duikcentrum (Daniela Diving Center) 2 dagen gedoken. In de buurt prachtige riffen en de duikinstructeurs zijn ervaren en goed en nemen je steeds mee naar een nieuwe duikspot.
Ik kom zeker terug naar Daniela!!!

• Verbleef: januari 2011, reisde met familie