“Duiken &Relaxen In Dahab”
Beoordeling van Daniela Village Dahab

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Daniela Village Dahab
Beoordeeld als nr. 17 van 53 hotels in Dahab
28 juni 2012 beoordeeld

Mijn vriendin en ik hebben een fantastische tijd gehad in Daniela Village. het is fijn om te zien dat er nog plekken in de wereld zijn waar mensen gastvrijheid zeer hoog in het vaandel hebben staan. het hotel ligt op een prachtige plek net buiten Dahab, fantastich uitzicht en voor de duikers en snorkelaars een prachtig house reef voor de dear. wij zagen hier tijdens het snorkelen heel veel onder andere Lionfish en een blue spotted stingray!
Het eten is erg goed de kok die eigenlijk banketbakker is maakt dan ook dagelijks de lekkerste taarten als toetje. ook kunnen wij iedereen aanraden met het duikteam van Daniela te gaan duiken, het is niet duur, erg flexibel en voor elk niveau.

Kortom een echte aanrader als je naar Dahab gaat!

Groeten Rosanne & Mark

• Verbleef: Juni, 2012, reisde met een partner

29 maart 2012 beoordeeld

Prettig personeel, heerlijk eten en een fantastische en adembenemende locatie!

• Verbleef: Juni, 2011
19 januari 2012 beoordeeld

Ben een weekje naar Dahab geweest en echt een heerlijke tijd gehad.
Het hotel was erg rustig, stijlvol en sfeervol, grote kamers, vriendeiljk personeel, direct aan zee, heerlijk weertje, en ontzettend lekker en gevarieerd eten.
Dahab en omgeving was ook fantastisch. De laid-back, Arabische tegenhanger van Sharm. Leuke afwisseling tussen relaxen, duiken en tripjes naar de Sinai woestijn. Erg sneu om te zien dat het toerisme in zo'n ontzettende dip zit sinds de revolutie op het Tahrirplein, veel mensen hebben nu nauwelijks inkomsten. Nergens voor nodig want er is niets aan de hand. Kan iedereen die een weekje wil ' overwinteren' Daniella in Dahab met stip aanbevelen!

Kamertip: Bijna alle kamers hebben m.i. al uitzicht op zee, maar meld het voor de zekerheid bij het boeken. Ve ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2011, reisde met vrienden
12 november 2011 beoordeeld

De perfecte plek om een relaxte duikvakantie te houden! Hotel is netjes, personeel geweldig en de duikschool uit de kunst! Wij komen zeker weer terug!

• Verbleef: September, 2011
11 maart 2011 beoordeeld

Wij waren in januari 10 dagen in Daniela en hebben een heerlijke vakantie gehad.

Kamer was prima, basic maar netjes, fijn balkon. We kwamen 's avonds laat aan en toen stond er al een bordje met lekkere hapjes voor ons klaar. Personeel is erg behulpzaam en doet alles om je te helpen.

Daniela ligt heerlijk rustig, een paar kilometer van Dahab op de weg naar Blue hole dus er komen dagelijks veel kamelen langs (heel leuk voor het echt Egypte-gevoel). Er ligt een mooi rif voor de deur om te snorkelen. Verder leuke duikschool bij Daniela, en prachtige duikplaatsen in de omgeving.

Wij willen zeker nog eens terug!

• Verbleef: Januari, 2011, reisde met een partner
31 januari 2011 beoordeeld

Voor de tweede keer nu een weekje in Daniela Village vertoeft met mijn zussen en wederom echt genoten. Plek van rust waar je je meteen thuis voelt. Geen massa toerisme. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Elke dag genieten van heerlijk eten, wat nooit verveeld.
Met Samy, van het eigen duikcentrum (Daniela Diving Center) 2 dagen gedoken. In de buurt prachtige riffen en de duikinstructeurs zijn ervaren en goed en nemen je steeds mee naar een nieuwe duikspot.
Ik kom zeker terug naar Daniela!!!

• Verbleef: Januari, 2011, reisde met familie
19 januari 2011 beoordeeld

Als je op zoek bent naar een hotel zonder dronken massatoeristen dan ben je hier aan het goede adres. Het hotel ligt tussen rif en bergen een uurtje lopen (langs het strand) van Dahab. De staf is bijzonder aardig en behulpzaam. Het eten is zeer gevarieerd en goed, vraag de kok om een lievelingsgerecht en hij maakt het voor je....'savonds is er in de winter niet veel te doen dus neem veel boeken mee. Je kunt na het eten de shuttle bus nemen naar Dahab.

• Verbleef: Januari, 2011, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dahab bekeken
op 1,7 km afstand
Dahab Plaza Hotel
nr. 20 van 53 in Dahab
343 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Daniela Village Dahab geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Daniela Village Dahab

Adres: Blue Hole Rd, Dahab 5673, Egypte
Locatie: Egypte > Rode Zee en Sinaï > Zuid-Sinaï > Dahab
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 12 romantisch hotel in Dahab
Nr. 13 hotel aan het strand in Dahab
Prijsklasse: € 24 - € 53 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Daniela Village Dahab 3*
Aantal kamers: 40
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Booking.com, 5viajes2012 S.L. en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Daniela Village Dahab met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Daniela Village Dahab Hotel Dahab
Daniela Diving Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?