“Blijft absoluut een topduikcentrum!!”
Beoordeling van H2O Divers Dahab

H2O Divers Dahab
Geclassificeerd als nr. 7 van 86 Tours in Dahab
30 mei 2018 beoordeeld

Deze duikschool gaat altijd eerst voor veiligheid en de prachtige onderwateromgeving. De mensen zijn bijzonder gastvrij en vooral tijdens de voorbereidingen en het duiken heel professioneel. Er wordt vooral ook rekening met jou gehouden.

Het is veilig en fijn duiken met de mensen van dit centrum!! AANRADER 1e Klas !!

20 november 2015 beoordeeld

Dit jaar voor een tweede keer met heel veel plezier gedoken bij H2O!
Ontzettend veel geleerd, prachtige locaties bezocht en met name ook heel veel gelachen. Enthousiaste, gezellige mensen die hun passie voor het duiken op professionele wijze op je over brengen. De faciliteiten zijn overigens ook dik in orde. Eigenlijk alleen maar lof over H2O!! Wil je duiken, ga naar H2O! Echt een aanrader!

16 november 2015 beoordeeld

Ik ben zeer tevreden van H2O Divers in Dahab.
Niet alleen was hun aanpak professioneel, ook was de ontvangst warm en aangenaam, maar kon ik ook terecht voor plezier en vriendschap.
Het duiken met een gids daar is een goed idee: er werden duidelijk afspraken gemaakt over het duikplan en alle vragen werden met enthousiasme beantwoord.
Daarnaast heb ik ook veel kennis en ervaring opgedaan door het volgen van verscheidene cursussen.
Graag wil ik de crew van H2O bedanken voor de fijne ervaringen en de leuke tijden.

26 augustus 2015 beoordeeld

Op aanraden van een collega, heb ik afgelopen week leren duiken bij H2O Divers Dahab. En dat was één en al top! Met Dahab had ik al de juiste keuze gemaakt (wilde niet het grootse massale van Sharm El Sheikh of Hurgada). Vervolgens heeft H2O Divers Dahab mijn verwachtingen van de vakantie nog eens groots overtroffen!

Leren duiken is niet iets wat je zomaar doet. Je wil het veilig, goed en bovenal met veel fun! Op al die drie zit je bij H2O ontzettend goed. H2O heeft het wereldrecord diep duiken voor de mannen in handen (332.25M) en volgend jaar pogen ze hetzelfde voor de vrouwen. De kennis die daarvoor nodig is is bijzonder en die merk je.

In een week heb ik zowel mijn PADI Open Water als PADI Advanced Diver onder de knie. Ik weet nu precies wat ik wel en niet moet doen. De faciliteiten waren picobello in orde. En bovenal heb ik ontzettend veel lol gehad met de instructeurs van H2O. Het is een hechte club, waarbij je als je wil altijd kunt aanschuiven voor een pils. Wil je dat niet? Ook goed. Het maakt H2O precies de duikschool die je wil als je alleen op pad bent!

Het gezegde leeft: 'Dahab - You can check out anytime, but you can never leave!' Pas na het duiken met H2O zul je begrijpen wat ik bedoel. Maar weet wel, ga je hier een keer heen? Dan is het risico groot dat je vaker terug wil!

Bekijk meer beoordelingen
16 augustus 2015 beoordeeld

Een heerlijke 2 weken duiken met begeleiding van H2O in de omgeving van Dahab. Bekende en onbekende locaties, H2O kent ze en geeft vooraf duidelijk aan wat je kan en mag verwachten. Heerlijk genieten onder water dus waarbij blijkt dat H2O ook echt de moeite neemt om je een fantastische ervaring mee te geven.

Kortom: we komen zeker terug!!

Reizigers die H2O Divers Dahab bekeken, bekeken ook

In H2O Divers Dahab geweest? Deel je ervaringen!