Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Wederom een top ervaring!!

Dit jaar voor een tweede keer met heel veel plezier gedoken bij H2O! Ontzettend veel geleerd ... meer lezen

Beoordeeld op 20 november 2015
Plien2015
Steenwijk, Nederland
Een Geweldige en Leerrijke Ervaring

Ik ben zeer tevreden van H2O Divers in Dahab. Niet alleen was hun aanpak professioneel, ook was de ... meer lezen

Beoordeeld op 16 november 2015
Matthi_VM
Opwijk, België
Lees alle 474 beoordelingen

Beoordeeld op 20 november 2015

Dit jaar voor een tweede keer met heel veel plezier gedoken bij H2O!
Ontzettend veel geleerd, prachtige locaties bezocht en met name ook heel veel gelachen. Enthousiaste, gezellige mensen die hun passie voor het duiken op professionele wijze op je over brengen. De faciliteiten zijn overigens ook dik in orde. Eigenlijk alleen maar lof over H2O!! Wil je duiken, ga naar H2O! Echt een aanrader!

Beoordeeld op 16 november 2015

Ik ben zeer tevreden van H2O Divers in Dahab.
Niet alleen was hun aanpak professioneel, ook was de ontvangst warm en aangenaam, maar kon ik ook terecht voor plezier en vriendschap.
Het duiken met een gids daar is een goed idee: er werden duidelijk afspraken gemaakt over het duikplan en alle vragen werden met enthousiasme beantwoord.
Daarnaast heb ik ook veel kennis en ervaring opgedaan door het volgen van verscheidene cursussen.
Graag wil ik de crew van H2O bedanken voor de fijne ervaringen en de leuke tijden.

Beoordeeld op 26 augustus 2015

Op aanraden van een collega, heb ik afgelopen week leren duiken bij H2O Divers Dahab. En dat was één en al top! Met Dahab had ik al de juiste keuze gemaakt (wilde niet het grootse massale van Sharm El Sheikh of Hurgada). Vervolgens heeft H2O Divers Dahab mijn verwachtingen van de vakantie nog eens groots overtroffen!

Leren duiken is niet iets wat je zomaar doet. Je wil het veilig, goed en bovenal met veel fun! Op al die drie zit je bij H2O ontzettend goed. H2O heeft het wereldrecord diep duiken voor de mannen in handen (332.25M) en volgend jaar pogen ze hetzelfde voor de vrouwen. De kennis die daarvoor nodig is is bijzonder en die merk je.

In een week heb ik zowel mijn PADI Open Water als PADI Advanced Diver onder de knie. Ik weet nu precies wat ik wel en niet moet doen. De faciliteiten waren picobello in orde. En bovenal heb ik ontzettend veel lol gehad met de instructeurs van H2O. Het is een hechte club, waarbij je als je wil altijd kunt aanschuiven voor een pils. Wil je dat niet? Ook goed. Het maakt H2O precies de duikschool die je wil als je alleen op pad bent!

Het gezegde leeft: 'Dahab - You can check out anytime, but you can never leave!' Pas na het duiken met H2O zul je begrijpen wat ik bedoel. Maar weet wel, ga je hier een keer heen? Dan is het risico groot dat je vaker terug wil!

Beoordeeld op 16 augustus 2015

Een heerlijke 2 weken duiken met begeleiding van H2O in de omgeving van Dahab. Bekende en onbekende locaties, H2O kent ze en geeft vooraf duidelijk aan wat je kan en mag verwachten. Heerlijk genieten onder water dus waarbij blijkt dat H2O ook echt de moeite neemt om je een fantastische ervaring mee te geven.

Kortom: we komen zeker terug!!

Beoordeeld op 28 juni 2015

We hebben een super leuke week gehad in Dahab bij duikschool H20. Duikinstructeur Frank heeft ons leren duiken en er voor gezorgd dat wij alle mooie plekken in de zee hebben gezien. Alles is goed geregeld, het hele team is professioneel en er hangt een hele relaxte sfeer. Ook de materialen zijn top en je kan er voor alles terecht. Zelfs het vervoer terug naar het vliegveld hebben ze voor ons geregeld. Kortom: als je je Padi wilt halen, of gewoon een aantal mooie duiken wilt maken, een echte aanrader!