“de lekkerste koffie”

Keukens: Egyptisch
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
17 juli 2013 beoordeeld

Elke voormiddag gingen mijn vriendin en ik koffie drinken bij Friends. Je kan er kiezen uit vele soorten. Ook de snacks zijn goed bereid. Het is er gezellig. Je kan altijd in de zon of in de schaduw zitten. De wifi werkt er uitstekend.

5 mei 2013 beoordeeld

Leuk restaurant met lekker eten. De keuken en wc zien er niet heel fris uit. Het eten was perfect. Als starter krijg je broodjes met diverse dipsausjes. Prijs is ongeveer gelijk aan die van de andere restaurantjes. Ongeveer 100 egyptische pond per persoon.

25 maart 2013 beoordeeld

Friends is een erg goed restaurant. De bediening is er goed en vriendelijk. Het eten is er erg goed net als de relaxte sfeer. En dit aan het water midden in Dahab. Dus the place to be.

26 december 2012 beoordeeld

Het is een gezellig en goed restaurant aan het water. Lekkere muziek de atmospheer is ook erg goed. De mensen zijn erg vriendelijk. De bedoin thee en shisa zijn erg goed. Het is een plaats om bij te komen van een dagje duiken of wat je ook maar gedaan hebt.

29 oktober 2012 beoordeeld

Het was een gezellige avond met de ludos in hey hwerlijke.dahab. We kpmen zeker terug. Gasrvrije ober en vele extras. Vraag vooral om verse vis. We hadden een heerlihke snapper

• Sfeer

Reizigers die Friends bekeken, bekeken ook

In Friends geweest? Deel je ervaringen!