“Prachtige vakantievilla op steenworp afstand van ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Palm Villa Dahab

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Marjan V
1 beoordeling
“Prachtige vakantievilla op steenworp afstand van het strand!”
Beoordeeld op 12 december 2017 voor een verblijf in oktober 2017

's Ochtends wakker worden in een comfortabel bed met het geluid van de golven. In de verzorgde keuken een ontbijt klaar maken met vers fruit van de lokale markt die op 5 minuten lopen van de vakantiewoning te vinden is. Om vervolgens op het dakterras te genieten van de zon op je huid en het uitzicht op de zee en de bergen. Palm Villa Dahab was voor ons de perfecte uitvalsbasis om te genieten van onze vakantie in Dahab!

De villa bevindt zich in een rustige woonwijk met een mix van bewoners; vriendelijke bedoeïen met hun gezinnen en levensgenieters uit alle streken van de wereld die in Dahab hun thuis hebben gevonden.
In slechts een paar stappen sta je op het strand. Een prachtige strandwandeling brengt je zo naar de levendige baai waar de restaurants en shops te vinden zijn.

Alles in en aan de woning is tot in detail verzorgd. Huismanager José maakt je bij aankomst wegwijs in de woning en eigenaren Anne en JP hebben een uitgebreide welkomstmap opgesteld met handige informatie over de woning en over wat er in en om Dahab te doen is.

Of je nu voor een laid-back vakantie gaat, of de omgeving boven- of onderwater wilt gaan ontdekken, Palm Villa Dahab is wat ons betreft thuis weg van huis!
Wij komen zeker nog eens terug!

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
12 dec 2017
Thank you Marjan for your wonderful review, we are very happy you enjoyed your holiday at Palm Villa Dahab, and we hope you come back to stay again soon.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren