“Goed en gezellig”

Keukens: Ecuadoreaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Fijn dat de kaart variatie aan prijzen heeft waardoor je een beetje je budget kunt bepalen. Eigenaar en Carlos maakten dat we ons erg welkom voelden en zijn dan ook meerdere keren geweest.
Gezellig terras, comfortabel zitten. Zeker aanrader!

Datum van bezoek: november 2017

11 oktober 2017 beoordeeld

Op aanraden van een local hier gaan eten. Ze vond dit het tweede beste restaurant en aangezien het beste gesloten was ...Heerlijke kreeft gegeten , maar ze was wel echt prijzig.Bij het bestellen zou ze 35 € kosten was ook niet echt goedkoop is, maar de afrekening kwam nog een stuk duurder uit door een extra belasting of zo iets.Deze heb ik in andere restaurants niet gepresenteerd gekregen. Gelukkig was de kreeft echt lekker

Datum van bezoek: september 2017
24 september 2016 beoordeeld

We hebben hier een keer gegeten. Ik bestelde de tonijnsalade en er werd gevraagd of ik deze medium of well done wilde. Dus niks geen tonijn uit blik. Mijn man bestelde een steak, maar kreeg per abuis vis. Toen hij dit aangaf werd er gelijk een steak besteld in de keuken. Dit duurde echter erg lang, dus de rest van de tafelgenoten was al klaar toen mijn man zijn pepersteak kreeg. De eigenaar vond dit zichtbaar vervelend en maakte een bord klaar met alle verschillende toetjes die er waren en die kreeg mijn man kosteloos aangeboden.

Datum van bezoek: september 2016
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel dit de drukste stad van Galapagos is hebben wij op de andere eilanden beter gegeten. Een beetje een toeristen restaurant. Niet slecht maar kleine porties en niet met veel liefde gemaakt. Als dit de nummer 1 is belooft dat niet veel goeds voor komende dagen.

Datum van bezoek: augustus 2016
21 februari 2016 beoordeeld

Bi La Garpata heerlijk gegeten. Een uitgebreide kaart van budget tot heetl duur, dus voor ieder wat wils. Prima snelle bediening

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die La Garrapata Galapagos - Resto Bar bekeken, bekeken ook

Puerto Ayora, Santa Cruz

In La Garrapata Galapagos - Resto Bar geweest? Deel je ervaringen!