“Niet om over naar huis te schrijven”
Beoordeling van Il Giardino

Il Giardino
Geclassificeerd als nr. 9 van 58 Restaurants in Puerto Ayora
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Grote groepen, Barscene, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
2 februari 2020 beoordeeld

Geen resturant om nog een 2e keer heen te gaan, maar net voldoende voor de lunch. we hebben hier met een groep geluncht. Zelf spagetti gegeten. Op zich niets mis meer , maar ook niets bijzonders.
Dat gold voor de hele groep

Datum van bezoek: december 2019

24 januari 2020 beoordeeld

3de jaar dat we hier zijn geweest het was lekker niet zeer goedkoop maar wel verzorgd het restaurant heeft een goede ligging en is gezellig. Probeer zeker de pasta

Datum van bezoek: december 2019
14 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is goed maar de portie zijn aan de kleine kant en behoorlijk prijzig. Wij hebben hier 2x gegeten en beide keren slaan ze een hoger bedrag aan op de creditcard dan dat op de bon staat waar al de tax 12% en 10% service tax opstaan. De serveersters komen met een vaag verhaal waar niets van klopt en zo extra tip ontvangen. Dus let op als je met een betaalkaart betaald !!!

Datum van bezoek: januari 2020
GASTRONOMICSERVICES, Gerente van Il Giardino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Buenos dias como estas? No entiendo exactamente la traducción.
La mesera cobro de más la cuenta facturada?
Los precios incluyen el 22% de los impuestos, no cobramos adicionales para el uso de la tarjeta.
Se hay un error, devolvemos la diferencia en efectivo.
Recuerda el nombre de la mesera?
Es importante para la gerencia averiguar lo sucedido.
Quedo atento a su gentil respuesta , y mil disculpa por la molestia causada.
Saludos Cordiales
Gino

18 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat Giardino een populaire stek is , dankt het zeker en vast aan zijn goeie ligging op de populairste commerciële straat van Santa Cruz , het open karakter en gezellige Pacific aanvoelend interieur en vooral zijn gedienstig en goedlachs personeel . De geserveerde gerechten zijn bistro niveau. Lekker maar niet meer , zo ook de tonijn met een spinazie- kokosmelk combinatie . Mooie verrassende combinatie waar veel meer in zat mits even op smaak te brengen , mooi te dresseren en de site dressing vers te houden . Een gemiste kans. Maar voor de rest uitstekende zaak om met vrienden een avondje te toeven tot in de late tropische uurtjes .

Datum van bezoek: november 2019
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer hadden we vis risotto en de powersalade. De powersalade was erg basic en ik denk dat zelfs een supermarkt salade dit doet overtreffen. Portie was erg klein, ging met hoger van tafel. Terwijl de prijzen hoog zijn hier. De vis risotto was te waterig en vrij vlak van smaak; kruiden ontbraken.

We dachten dat we de verkeerde gerechten hadden gekozen en besloten later op in de vakantie het nogmaals te proberen. dit i de wel wel goede reviews. Tweede ronde gingen we voor gevulde kipfilet met spek champignon en kaas en de spicey curry.

Dit was nog een grotere misser dan de eerste keer dat we hier waren. De kipfilet bleek een taaier lapje vlees met alles er op gegooid ipv bijv mooi opgerold oid. Daarnaast bleek de spicey curry allerminst spicey met groenten uit eigen tuin. Op De kaart staat dit echt slecht omschreven! Het bleek gewoon een kerrie saus met een halve ananas en een verdwaald stukje broccoli... niets spicey aan. Zo slecht dat ik terugstuurde naar de keuken. Bij het afrekenen moest ik zelf aangeven de curry niet te betalen.

Bedieningen was oké, weinig echte gastvrijheid.

Ook gaf ik aan dat ik de Service kosten niet betaalde gezien het slechte diner maar die weigerde ze er af te halen. Ze zeiden dat dit zo hoorde maar ik betwijfel het of ze dit op vraag er niet af moeten halen..

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Il Giardino bekeken, bekeken ook

Quito, Provincie Pichincha
Puerto Ayora, Santa Cruz

In Il Giardino geweest? Deel je ervaringen!