“GEZELLIG EN LEKKER”
Beoordeling van Il Giardino

Il Giardino
Geclassificeerd als nr. 11 van 68 Restaurants in Puerto Ayora
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Grote groepen, Barscene, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
9 februari 2019 beoordeeld

We kende het restaurant nog van in 2017 en 2018 hebben we er weer enkele malen gegeten. Zeer lekker en vriendelijke bediening. Goede locatie , verschillende vegetarische gerechten alsook Europees. De locatie heeft verschillende niveau's om te zitten met of zonder terras. Aanrader is Ceviche, steak , pasta met scampi"s en cocos en nog vele andere . Gaan zeker volgend jaar terug.

Datum van bezoek: december 2018

10 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Divers menu met 'out of the box' eten. Ook voor de vegetariërs een ruime keus! Cocktails smaken ook prima!

Datum van bezoek: september 2018
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier het diner genuttigd. De locatie is erg gezellig met de verschillende plateaus waar men kan zitten. Bediening is vriendelijk en snel.
De kaart is enorm uitgebreid, echt vuur ieder wat wils. Ook voor de vegetariërs (ben ik zelf) en veganisten. De prijzen zijn goed.
Zelf de quinoa curry besteld en deze smaakte heerlijk. Goede portie, fijne smaken en goede prijs voor dit bord (net geen $10.00).
De maaltijdsoep van mijn vriendin was echter veel te zout, misschien een kwestie van smaak verschil? Maar wel een goed portie en we kregen er wat brood en een soort soepstengels bij.
Zouden er best terug komen!

Datum van bezoek: oktober 2018
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

's Ochtends ontbeten bij Il Giardino en hier gekozen voor het pannenkoekenontbijt. De prijs is USD 8,95 en hiervoor krijg je 3 kleine pannenkoekjes, een klein bakje stroop (onvoldoende voor alle pannenkoeken), een zuinig bakje fruit en koffie/thee/melk. De bediening was deze ochtend niet erg vriendelijk, want ik moest bijvoorbeeld zelf om de koffie vragen, want deze werd niet automatisch gebracht. Daarnaast werd ik toen ik klaar was en wachtte op mijn wisselgeld gevraagd door een andere serveerster of ik klaar was en dan weg wilde gaan om plaats te maken. Ik gaf aan dat ik op mijn wisselgeld wachtte en bleef zitten, maar dit was ook een indicatie van de niet vriendelijke benadering van klanten. Het ontbijt was wel erg lekker, maar een te kleine portie voor het geld dat je betaald; ik had in ieder geval nog steeds honger na de maaltijd. Hopelijk is het personeel normaal vriendelijker, wel geef ik dus echt als advies mee om die porties iets groter te maken, dit was bijzonder weinig.

Datum van bezoek: augustus 2018
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke tent met zeer vriendelijk personeel . De barman maakt er altijd een showtje van wanneer je op de dag ook komt . Heerlijke koffie en goede koude andere drankjes . WiFi is perfect (zeldzaam op de Galapagos) aanrader voor een verfrissend drankje naar een lange dag van excursies

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Il Giardino bekeken, bekeken ook

Puerto Ayora, Santa Cruz

In Il Giardino geweest? Deel je ervaringen!