“Lekker”

Keukens: Ecuadoreaans, Peruviaans, Bar, Pub-restaurant
Geschikt voor: Grote groepen, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote hoeveelheden, zeer lekkere zeevruchtensoep en prima wraps. Zeer vriendelijke bediening.
Verzorgde instelling.

Datum van bezoek: april 2018

11 maart 2018 beoordeeld

gezellige plek om iets te drinken, in de weekend is er goed wat volk in deze buurt. Lekkere drankjes

Datum van bezoek: december 2017
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er leuk uit, is hartstikke druk ook. Een westers menu, er zitten echt alleen toeristen. Wij vonden het vrij prijzig.eten vegetarisch en vonden de prijs- kwaliteit- hoeveelheid verhouding een beetje scheef. Het eten zelf was best oké. De bediening vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2018
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier goed gegeten. Het wordt mooi opgediend. Aardige bediening. En druk, dat zie je hier niet zoveel. Prijs prima.

Datum van bezoek: augustus 2017
25 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant. Leuk gezellig interieur. Vriendelijk personeel. Met klein terras buiten. Uitstekende gerechten. We hebben er de lomo met 3 pepers en de Tonijn met drie pepers gehad. Heel goede smaken. Mooie opmaak. Aan te bevelen.
Een van de betere restaurants

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die The Rock Galapagos - Seafood Grill & Bar bekeken, bekeken ook

Puerto Ayora, Santa Cruz

In The Rock Galapagos - Seafood Grill & Bar geweest? Deel je ervaringen!