“Top”

Tj Bar, Restaurante Y Heladeria
Geclassificeerd als nr. 8 van 69 Restaurants in Puerto Ayora
18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop, grote porties, goede vriendelijke service, personeel werkt hard, voor zover ik weet het beste eten uit de straat en last but not least heerlijke en goedkope mojitos!!

Datum van bezoek: mei 2019

18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke avond op santa cruz hebben we hier gegeten. 7 dollar happy hour 2 cocktails, 3 voor 10. Heerlijke verse vis, kreeft of andere gerechten. Beste van de straat!! Speciaal promo menu. Prima prijs kwaliteit. Morgen weer.

Datum van bezoek: mei 2019
6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima restaurant, we hebben er een redsnapper gegeten, hele goede vis, lekker klaargemaakt, we hebben ervan genoten, over de prijs zullen het maar niet hebben, goedkoper kan eigenlijk niet, we zijn er een paar gaan eten en elke keer waren we tevreden.

Datum van bezoek: januari 2019
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juli 2019
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Tj Bar, Restaurante Y Heladeria bekeken, bekeken ook

Puerto Ayora, Santa Cruz
Puerto Ayora, Santa Cruz

In Tj Bar, Restaurante Y Heladeria geweest? Deel je ervaringen!