“Heel goed restaurant met hoog niveau”
Beoordeling van ANKER mar to table

ANKER mar to table
Geclassificeerd als nr. 4 van 69 Restaurants in Puerto Ayora
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant serveert hele mooie gerechten met locale producten. Ieder gerecht werd prachtig opgediend en was een mooie combinatie van smaken. Wij aten a la carte, met als voorgerecht octopus en als hoofdgerecht gerookte kip. Ga op tijd en neem dan het tasting menu! De drie koks werken geconcentreerd in de open keuken. Helaas kunnen wij niet terug omdat het onze laatste avond was. Dit restaurant zou zo in de top van Amsterdam kunnen meedraaien. De prijs is dan ook relatief hoog.

Datum van bezoek: augustus 2018

3 dagen geleden beoordeeld

5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken geleden beoordeeld

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die ANKER mar to table bekeken, bekeken ook

In ANKER mar to table geweest? Deel je ervaringen!