Beoordeeld op 27 juni 2017 via mobiele applicatie

Dichtbij haven en vriendelijk personeel. Heerlijke douche. Minder goede punten: Geen 24uur receptie aanwezig, toilet spoelde niet goed door en er zaten 2 hagedissen in onze kamer (dit hebben we niet gerapporteerd, dus kon personeel niet oplossen). Ontbijt was matig doordat het buffet te groot was en alles dus lang bleef liggen.
Ondanks dat maakte behulpzaamheid personeel, de perfecte ligging en de heerlijke douche het tot een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: juni 2017
Bay Suites H H, Director de Recepción van Hotel Ninfa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2017

gracias por su ayuda

lo de las lagartijas...es normal en Galapagos...son parte del ecosistema y no son dañinas ni afectan al ser humano..aqui convivimos con los animales...
nos esforzamos en dar un desayuno acorde a nuestro hotel...
de todas formas su comentario nos ayudara a mejorar

Beoordeeld op 3 mei 2017

Het hotel ligt heel centraal, heeft ruime, eenvoudige kamers en vriendelijk hulpvaardig personeel.
Het ontbijt is geweldig.
Je zit dichtbij het centrum, de haven ,een grote supermarkt en heel veel restaurants.

Kamertip: Loop als het donker is naar de haven, bij de pier zie je dan veel haaien die naar de lichten van de pier zwemmen.
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 3 maart 2017

Wat een verademing na Guayaquil om op de Galapagos eilanden in zo een mooie en verzorgd hotel te kunnen overnachten. Waar je minder verwacht wordt je er echt met een heel fijne, nette kamer verwend. Tevreden dat we er op onze laatste dag in Galapagos konden terug komen.

Kamertip: Geen bijzondere tips nodig gezien de ligging !!
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 november 2015 via mobiele applicatie

Hotel ligt vrijwel aan de haven, rustige binnen plaats. Simpel maar keurig verzorgd. Ruime kamers, zwembad en gezellige bar. Het is zeker geen luxe, maar voor de eilanden hier prima. Inchecken kon al vroeg in de ochtend. Fietsen waren aanwezig. Net hotel voor goede prijs.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 10 januari 2014

We hebben een prima tijd gehad in dit hotel! De tours waren goed geregeld!
Goed ontbijt en lunch, behulpzaam personeel. Kortom, een echte aanrader!
Het was wel jammer dat WiFi niet echt overal bereik had. En waar het wel bereik had, was het traag. Wij moesten altijd naar de receptie voor bereik.
Hotel ligt mooi centraal. Je bent zo in de winkelstraat en bij de haven.
Heerlijke warme douche en de kamers werden heel goed schoongemaakt!
Complimenten voor dit hotel!

Kamertip: Wi-Fi was niet op alle kamers. Als je dat wilt, moet je niet de bovenkamers hebben, maar dicht bij het restaurant of receptie!
Datum van verblijf: december 2013