Beoordeeld op 26 mei 2017

Hotel Fiesta is een rustig gelegen, kleinschalig hotel aan de rand van het centrum van Puerto Ayora (op loopafstand). De kamers zijn netjes, schoon. Het bed is prima, de douche heeft voldoende warm water en verrassende waterdruk. Het zwembad is heerlijk en er staat een pooltafel en tafeltennis tafel. Het ontbijt wordt geserveerd, maar kent meer dan voldoende variatie iedere dag (Verse sap, yoghurt, cruesli, vers fruit, ei (zelf kiezen), toast/brood, pannenkoekje etc. Kortom, een heerlijk hotel om na een prachtige bootreis nog even een paar dagen op adem te komen.

Kamertip: Alle kamers zijn gelijk en ze zijn bezig met vernieuwing apparatuur, bijvoorbeeld Airco. Kamer 40 is een prima kamer.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 september 2016

Op zich schoon, keurig.
Echter in de bar weinig keus(alleen coca cola en sprite en 2dagen later alleen cola) met als reden : omdat het laag seizoen is!!!!!! Bar en receptie gesloten vanaf 21.00.
Op zondag kon er geen koffie geserveerd worden, omdat er geen personeel was vanwege zondag.
Kortom wij vinden dat ook in het laag seizoen dat een tourist evengoed behandeld dient te worden als in het hoog seizoen

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 24 september 2016

Wij verbleven twee nachten in Hotel Fiesta. Vriendelijk personeel, leuk prieeltje waar je kunt zitten. De kamers zijn schoon, niet groot, maar van alle gemakken voorzien (airco, grote koelkast, prima bedden). Heel lekker ontbijt met fruit, yoghurt, wentelteefjes, ei, jam, boter en brood.

Datum van verblijf: september 2016
hotelfiestagps, Gerente van Hotel Fiesta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2016

Estimado huésped:
Agradecemos su positivo y favorable comentario sobre el hotel, y nos alegra que hayan disfrutado su estadía en el Hotel Fiesta. Siempre estamos dispuestos a ofrecer lo mejor de nosotros y nuestro servicio.
Le esperamos nuevamente.

Saludos cordiales,
ROSSANA HERRERA

Beoordeeld op 30 april 2016

Fijn hotel, leuke uitstraling van gebouwen en zwembad, rustig gelegen, maar dichtbij het centrum, lekker zwembad. Kamers kleiner en iets minder mooi dan we gewend waren elders in de Galapagos, maar absoluut prima.

Datum van verblijf: april 2016
hotelfiestagps, Gerente van Hotel Fiesta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2016

Estimados Huéspedes;

Muchas gracias por su comentario.
Fue un placer recibirlos en nuestro hotel donde mostramos los mejores atributos para acogerlos como clientes y despedirlos como amigos.
Es un gusto para nosotros saber que fueron de su agrado el área de la piscina, las habitaciones, así como la ubicación del hotel en general.
Si decide regresar algún día o recomendarnos a familiares y amigos; nuestras puertas siempre estarán abiertas para recibirlos con mucho cariño.

Saludos Cordiales
Rossana Herrera.

Beoordeeld op 26 november 2015

Mijn vriend en ik zijn 5 dagen verbleven in Hotel Fiesta. Het is een fijn en rustig hotel gelegen op loopafstand van het centrum van Puerto Ayora. Ook Turtle Beach is op loopafstand, maar dat is wel een goede wandeling. Goede bedden, zoutwater zwembad en we hadden één ochtend zelfs een zeehond bij ons aan en in het zwembad liggen. Dat was natuurlijk een prachtige beleving!

Kamertip: Wij kregen een luxere kamer die net gerenoveerd was. De andere kamers kunnen wij dus niet beoordelen
Datum van verblijf: december 2014
hotelfiestagps, Gerente van Hotel Fiesta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2015

Estimada Huésped:

Muchas gracias por su comentario, el cual nos motiva a continuar con nuestro trabajo porque es un verdadero placer entregar lo mejor de nosotros en cada servicio que prestamos a los clientes.
Le agradecemos por mencionar la ubicación y confort de nuestro hotel, fue un verdadero placer recibirlos y será un gusto atenderlos nuevamente con mucho cariño si deciden regresar.
nos sentimos comprometidos para continuar esforzándonos.

Saludos cordiales,

ROSSANA HERRERA