Beoordeeld op 13 augustus 2016

Een heel degelijk hotel, iets voor de oudere generatie als je het mij vraagt,
Alles was goed verzorgd. Minpunten €20,- per dag voor de parkeerplaats (als ze de prijs nu iets hoger maken en dan de parkeerplaats gratis is er niets aan de hand) en €15,- voor een bedje aan de zee, vonden wij ook wat veel van het goede. WiFi deed het trouwens uitstekend. Je ligt aan de zee maar er is geen strand, alles over de rotsen/paden gestort beton maar dit is bijna overal zo.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 augustus 2015

Dit hotel ligt centraal aan de Lungomare in Opatija! De kamers zijn ruim en wij hadden een kamer met zeezicht, prachtig! De schoonmaakservice en het eten is prima, met veel keuze. De medewerkers zijn ook erg prettig en doen erg hun best voor je!
Er is een hotel en de kust is op 100 meter lopen. Mogelijkheid tot parkeren in garage vlakbij het hotel en er is een goede, stabiele WiFi. Ik zou het aanraden.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 juli 2015 via mobiele applicatie

Zeer net hotel. Eerst verkeerde kamer gekregen, receptie was zeer correct en we kregen gelijk een upgrade. Goede service. In het hoogseizoen te weinig plek voor ontbijt. Wachtrij voor het eitje bakken.
WiFi is zeer slecht. Langzaam of helemaal geen internet

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 juni 2015 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten in de ruime stijlvolle badkamer en kamer met zeezicht. Ook heerlijk op balkon gezeten en genoten van uitzicht op zee, haventje en promenade. Ontbijtbuffet was zeeeer uitgebreid met unieke elementen (zoals hazelnoten, walnoten, veel fruit en uitgebreid assortiment aan taarten). Parkeren kan in de garage van het tegenover gelegen bijbehorende hotel (13,- per nacht). Strand is niet direct om de hoek en veelal liggen op het beton, maar her en der zijn wat bedjes te huur. Zwembad(je) bij hotel is ook prima alternatief, altijd wel plek en fijne bedjes met matras. Zwembad ligt hoger dan promenade en hierdoor leuk uitzicht op zee. Kortom, hele fijne dagen gehad.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Milenij H, Front Office Manager van Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2015

Dear Annemarie,

Thank you very much for your 5 star review! We look forward to welcoming you back soon for another perfect stay.

Kindest regards,
Predrag Pašić
Front Office Manager

Beoordeeld op 24 september 2014

Is een zeer groot hotel met verschillende gebouwen.
Vier sterren lijkt me een beetje overdreven.
De kamer was aan de krappe kant met een mini terras.
De badkamer was ondermaats, kleine straal uit de douche, lavabo liep niet af, na het douchen lag er water op de vloer. Geen Internet op de kamers, enkel aan de receptie van het hoofdgebouw, en van slechte kwaliteit.
Het eten was goed, maar omdat er constant vis gegrild werd hing er constant een indringende en vervelende visgeur in het hele restaurant.

Verbleef: september 2014, reisde met vrienden