19 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer net hotel. Eerst verkeerde kamer gekregen, receptie was zeer correct en we kregen gelijk een upgrade. Goede service. In het hoogseizoen te weinig plek voor ontbijt. Wachtrij voor het eitje bakken.
WiFi is zeer slecht. Langzaam of helemaal geen internet

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
14 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten in de ruime stijlvolle badkamer en kamer met zeezicht. Ook heerlijk op balkon gezeten en genoten van uitzicht op zee, haventje en promenade. Ontbijtbuffet was zeeeer uitgebreid met unieke elementen (zoals hazelnoten, walnoten, veel fruit en uitgebreid assortiment aan taarten). Parkeren kan in de garage van het tegenover gelegen bijbehorende hotel (13,- per nacht). Strand is niet direct om de hoek en veelal liggen op het beton, maar her en der zijn wat bedjes te huur. Zwembad(je) bij hotel is ook prima alternatief, altijd wel plek en fijne bedjes met matras. Zwembad ligt hoger dan promenade en hierdoor leuk uitzicht op zee. Kortom, hele fijne dagen gehad.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Milenij H, Front Office Manager van Amadria Park Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2015

Dear Annemarie,

Thank you very much for your 5 star review! We look forward to welcoming you back soon for another perfect stay.

Kindest regards,
Predrag Pašić
Front Office Manager

24 september 2014 beoordeeld

Is een zeer groot hotel met verschillende gebouwen.
Vier sterren lijkt me een beetje overdreven.
De kamer was aan de krappe kant met een mini terras.
De badkamer was ondermaats, kleine straal uit de douche, lavabo liep niet af, na het douchen lag er water op de vloer. Geen Internet op de kamers, enkel aan de receptie van het hoofdgebouw, en van slechte kwaliteit.
Het eten was goed, maar omdat er constant vis gegrild werd hing er constant een indringende en vervelende visgeur in het hele restaurant.

Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
17 juli 2014 beoordeeld

Dit is zeker geen 4sterren waard
Ik had dit hotel geboekt omwille van t mooie terras met zeezicht
Maar daar kan je niet ontbijten of op eten , er zit ook bijna niemand , je moet binnen zitten om te eten heel jammer
Ook het internet werkt zo goedals niet en heeel langzaam enkel bij de receptie
Je moet elke dag gaan zeuren voor een andere code
Naast t hotel zijn ze aan t bouwen, heel de dag lawaai
Je krijgt een koekje aangeboden als troost
Het ontbijt en de bedden zijn ok
Het avondeten is matig
Ik vind het een redelijke prijs voor kroatie , mar t is t zeker niet waard ! Er zitten daarom ook weinig Belgische toeristen ,ik had t me anders voorgesteld

Kamertip: Als je wifi wilt, dit hotel niet boeken
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
MilenijHoteli, Manager van Amadria Park Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2014

Dear Ms carine5,

Thank you for your honest review and for good pointers that we will definitely take under consideration.
Our construction nearby is over in a couple of days and will offer something new in Opatija.
Hope you will have opportunity to visit us again and enjoy yourself in Opatija, our new hotel and of course our wellness center.

Kind regards

Davor Sarson
Hotel Manager

23 juni 2014 beoordeeld

Vier sterren hotel met heel wat tekortkomingen. Hoewel de kamers netjes zijn en de superior rooms een heel mooi zicht bieden en groot zijn is alles zeer basis. Gratis internet op de kamer heeft nooit gewerkt ondanks verscheidene klachten. De parking, die bovendien dertien euro per dag kost, was meer dan volzet. Het ontbijt is zeer goed, het avondeten is lekker maar biedt weinig variatie. Ook zijn er werken naast het hotel maar in het hoofdgebouw heb je er weinig last van. Personeel van de wellness is niet vriendelijk, personeel in restaurant wel. Fitness is te betalen. Weinig ligzetels aan het zwembad. Wel zeer goede ligging

Kamertip: Bevraag een rustige kamer
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner