10 augustus 2016 beoordeeld

Ideaal om vanuit hier uitstapjes te doen naar bv, palomino, minca, paso del mango etc. Het personeel is superbehulpzaam en vriendelijk. Lekker eten en cocktails. Elke avond wel wat te doen en het zwembad....oh wat lekker om even bij te komen! Ik lag op de goedkoopste dorm met alleen een ventilator maar mij heb je niet horen klagen hoor! En boven een fijne keuken om zelf te koken. Om de hoek zit een groot winkelcentrum om te pinnen etc.

• Verbleef: september 2015, reisde alleen
15 april 2016 beoordeeld

De mensen van het hostel zijn toffe gasten. De service is goed. De dorms zijn schoon en de bar is echt gezellig. Er is altijd wat te doen. Er hangt een leuke open sfeer en ze serveren een heel lekker ontbijt. Niet onbelangrijk

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
22 februari 2016 beoordeeld

Dit hostel is een perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes rondom Santa Marta. Hostel is schoon, kamers zijn goed en het zwembad is erg fijn. Daarnaast is er een prima restaurantje en voor weinig geld kun je er ook prima ontbijten.

• Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
7 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

The Dreamer Hostel is een heel mooi hostel met een dromerig sfeertje. Je voelt je gelijk welkom als je binnen komt en het personeel heeft daar een groot aandeel in. Het zwembad is top, het ontbijt is niet in de prijs inbegrepen maar zeker aan te raden en de rest van het eten is ook goed.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
5 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ons verblijf in the dreamer in palomino hier naartoe gegaan. En dat was een goede keuze. Het heeft een gezellige bar, vriendelijk personeel en prima eten! Supermarkt om de hoek en ze hebben een goede en ruime keuken, dus zelf koken is ook een optie. Het zwembad is groot en heerlijk verkoelend in de hitte van santa marta. Aanradertje!

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner