Google
vanaf US$ 80,00
vanaf US$ 65,00
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie
Beoordeling van: Stadstour

In deze geweldige privé tour is ons de evolutie van commune 13 van begin tot het heden uitgelegd en laten zien. Met daarbij heldere inzichten gegeven in hoe medellin is opgebouwd. Een geweldige ervaring!!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Stadstour

Gister heb ik met mijn familie een tour met Camilla gedaan. Ik kan hem zeker aanraden de tour! We hebben veel van de stad gezien en geleerd. Medillin is een prachtige stad met veel indrukwekkende geschiedenis. Camillo heeft ons uitgebreid verteld over de geschiedenis van Comuna 13 en hoe het compleet veranderd is. Hele leuke tour en een goede manier om snel veel over de stad te leren!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Stadstour

Indrukwekkend! Top gids Camino heeft ons de stad en Comuna 13 laten zien. Hij weet echt veel van de stad en kan uit eigen ervaring veel vertellen over de Escobar tijd.
Een aanrader.

Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Tour Paragliding

Paragliden moet je echt gedaan hebben als je in Medellin bent. Je hebt een fantastisch uitzicht over deze immense stad die je nergens anders zult krijgen en tegelijkertijd is echt dit een super adrenaline kik. Camilo verzorgde deze trip voor ons en hij maakte het echt compleet. Hij kon ontzettend veel vertellen over de stad en het was een plezier om naar hem ge luisteren. Na het paragliden heeft hij ons een route uitgelegd zodat we zelf Comuna 13 kinderen bekijken. Dat was ook zeker de moeite waard, bedankt Camilo! Als je in Medellin bent, boek dan zeker een Tour bij Camilo. Daar zal je zeker geen spijt van krijgen!

Beoordeeld op 21 mei 2019
Beoordeling van: Guatape

Ik was samen met een collega voor twee dagen in Medellin. De eerste dag heeft Camillo ons meegenomen naar Guatape, waarbij hij voor ons een boottocht over de gezonken stad heeft verzorgd. Daarna zijn we naar de grote rots gegaan, waarbij Camillo alles voor ons geregeld heeft (drinken/koffie en eten onderweg, toegangstickets, etc.). Het uitzicht vanaf de rots is werkelijk adembenemend en een must voor iedereen die in Medellin is geweest. Aan het einde van de trip bracht Camillo ons naar een nabijgelegen, schilderachtig dorpje, waar we nog rustig wat gedronken hadden voordat Camillo ons weer naar het hotel bracht in Medellin. Camillo is echt een local en weet veel te vertellen over Medellin en de omgeving. Ook is hij erg zorgzaam. Ik zou hem zeker aanraden!

Datum van activiteit: mei 2019