7 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 106
Hotels.comUS$ 106
PricelineUS$ 106
Orbitz.comUS$ 106
TravelocityUS$ 106
Lol.travelUS$ 148
Beoordeeld op 28 juli 2019

Doen doen doen !!

Ik heb ik het verleden al vaker in top hotels in diverse wereldsteden geslapen. Mijn ervaring is meestal toch wel dat de top hotels in wat armere gebieden van de wereld toch een iets andere standaard hanteren. Logisch ook, want de hele hoge standaard is daar bijna ook niet haalbaar en vaak ook niet nodig.

Echter heeft het Hyatt in Cartagena daar zeker niet last van. Wat een luxe top hotel is dit zeg. De kamers waren super strak ingericht. De meeste lichten zaten op sensoren die allemaal goed werkte. Er was zeer veel ruimte in de kamer. De badkamer was super groot en van 2 kanten te betreden. De douche was zeer ruim, warm en voorzien van een hele goede brede hemeldouche. Er waren zeer veel gratis toiletartikelen en deze werden elke dag bijgevuld en of vervangen. Ook al had je maar een klein beetje gebruikt. De kamer heeft usb aansluitingen dus je hoeft niet per se je oplader mee te nemen, alleen een kabel volstaat. Het was erg stil in de kamer. Alle kamers hebben zee zicht of haven zicht. Eigenlijk is havenzicht beter, want dan heb je iets meer te zien dan alleen maar eindeloze zee. Wij zaten desgevraagd op de 26ste verdieping. De liften werkte snel en het was nooit echt lang wachten.

De faciliteiten van de zwembaden op de 12de en 13de verdieping waren ook zeer goed. Omdat je zo hoog zit heb je een verkoelende wind. Er zijn aparte gedeelte voor adults en families desgewenst. De menukaart bij het zwembad is best gevarieerd en gezien de status van het hotel niet overdreven duur. De drankjes zijn ook prima te doen. Het in en uitchecken ging erg soepel. Ze spraken daar ook goed Engels.

Het ontbijt buffet is groot en hoort bij het type hotel. Genoeg keuze uit vers fruit, yoghurt ingrediënten, broodjes en omelet station. Ook zijn er een aantal warme gerechten welke meer op de Colombiaanse/Latijnse gasten gericht zijn.

De taxi kosten van het hotel naar het oude stadcentrum cq Getsemani zijn rond de 8000 / 10.000 COL peso's afhankelijk wat je met de chauffeur afspreekt. Nooit heeft iemand mij meer dan 10.000 gevraagd. Ook niet laat in de avond na een gezellig avondje uit. Er gelden fixed prijzen, maar toch vragen ze soms wel andere bedragen dus let daar een beetje op. Het is eventueel zelfs te lopen als je daar zin in hebt. Wel is het handig het adres te weten of een locatie, want de meeste taxi chauffeurs snapten de op de Engelse wijze uitgesproken hotel Hyatt niet. Er waren altijd genoeg taxi's voor het hotel. Ook de taxi (witte) voor de luchthaven stond voor het hotel toen wij weggingen. Deze hadden wij niet geregeld van te voren. Kosten naar de airport was iets minder dan 20.000 COL.

Het hotel is pal boven een shoppingcentrum, maar daar merk je niks van. Wel handig is dat daar ook een ruime supermarkt zit voor de kleine boodschap.

Deze Hyatt was minstens net zo goed en mooi als in Washington, alleen dan 3x goedkoper. Echt een aanrader als je toch iets luxer wilt genieten van een goed ontbijt en heerlijk bij het zwembad wilt chillen.

Kamertip: Zee zicht is niet perse nodig. De andere kant is misschien nog wel leuker (haven)
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

3 nachten vertoeft. Prima ruime en schone kamer met zeezicht. Extra brede 1 persoons bedden. Geweldige service en uitgebreid ontbijt. Zwembad op de 14e etage, aan de voorzijde glas alsof je zo de zee in loopt.

Datum van verblijf: april 2019
DDolatre, General Manager van Hyatt Regency Cartagena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Greetings from Hyatt Regency Cartagena!

We appreciate you taking the time to share your comments and experiences with us, we very much value your feedback.

I am glad to hear you had a wonderful experience during your stay in our Hotel. I hope you had the chance to enjoy and explore this unique destination.

We hope to welcome you again in the near future.

Sincerely,

Daniel Dolatre
General Manager

Beoordeeld op 24 november 2018

goede en snelle incheck. Veel aandacht van het personeel. Heel mooi en groot zwem gedeelte op het dak waar je prima een middag kan vertoeven en kan lunchen. De gym is oook perfect met veel fitness toestellen en als je wil persoonlijke gratis adviezen van een fitness trainer.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
DDolatre, General Manager van Hyatt Regency Cartagena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

I hope we can have the opportunity to welcome you again in the near future.

Sincerely,

Daniel Dolatre
General Manager

Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

De kamer met oceanvieuw, het uitgebreide ontbijtbuffet,de bediening, de inrichting, het zwembad met oceanvieuw, alles is top!
Het oude centrum is lopend te doen en met de taxi kost het je 2,50 € en die rijden er volop.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 29 november 2017