Beoordeeld op 1 januari 2017

De kamers zijn modern, ruim, licht en zeer comfortabel. Het ontbijt is werkelijk een feestje met een zeer ruime keuze aan verse producten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Op alle vlakken een enorme aanrader!

• Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
fernandezb, Gerente van Cali Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2017

Dear Guest:

Thank you for sharing your comment. We are very pleased that you have had a positive experience in our facilities.

Looking forward to see you again at Marriott Cali.

Sincerely,

General Manager

Beoordeeld op 4 juni 2016 via mobiele applicatie

Geweldig hotel! Het buitenterras is gezellig. Het ontbijtbuffet is erg goed en uitgebreid. Kamers mooi, schoon en goede airco. Ik kan niks negatiefs vermelden over het hotel. Tevens kan Felix, een mederwerker van het hotel veilige, verzorgde en betaalbare dagtoertjes verzorgen. O.a naar San Cipriano. We hebben een onvergetelijke dag gehad!

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
fernandezb, Gerente van Cali Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Dear Guest:

Groeten uit Cali, bedankt voor de tijd neemt om uw opmerkingen over onze dienstverlening te schrijven. We zijn erg blij dat u had een verblijf in Marriott aangenaam op zijn laatste bezoek aan de stad.

In de hoop om je weer te zien in het Marriott.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 8 februari 2016

Volgens de Colombianen en mensen uit Cali het beste hotel van de stad genoemd en dat hebben we gelukkig ook zo ervaren. De kamers zijn meer dan prima, met heerlijke bedden, kussens en faciliteiten. De gym is 24/7 open met fruit, water en alle apparaten die je nodig hebt voor een holiday workout.

Het ontbijt raad ik echt iedereen aan, dus zorg ervoor dat deze bij je kamerprijs inbegrepen is. Enorm veel keuze, vers, lekker... ik wou dat ik elke dag zo kon ontbijten!

De ligging van het hotel is ook meer dan prima, in een veilige wijk dichtbij een winkelcentrum, een uitgaansgebied en vlakbij de rivier. Het centrum is ongeveer een kwartiertje lopen.

Absoluut een aanrader!

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
fernandezb, Gerente van Cali Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Dear Guest:

Hartelijk dank voor de tijd en schrijven hun coomentario. Voor ons was het een genoegen om u te dienen en je hebt al genieten van alle voorzieningen in de dagen dat hij in Cali was.

Marriott verwacht om hem weer te zien.

Beoordeeld op 30 december 2015

prachtig nieuw hotel met eigen zwembad, lounge, volwaardige gym, mogelijkheid tot gebruik van een exclusieve countryclub, business lounge met lekkere hapjes en betrouwbare shuttle service naar airport en plaatsen in de buurt

• Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
fernandezb, Gerente van Cali Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2015

Geachte gast:

Groeten uit Cali. Schrijf je reactie. Voor ons was het een eer om u te dienen in uw laatste bezoek aan de stad.

Hoop je weer te zien in Marriott Cali.

Beoordeeld op 20 juli 2015

Super aardig personeel!!!!
Hele goed gym ( 24 u open met fruit en water gratis, echt geweldig!!)
Mooie kamer met geweldig uitzicht.
Loop afstand van barretjes, restaurantjes en winkeltjes.
En het ontbijt is echt super! met juicebar en al.
Voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
fernandezb, Gerente van Cali Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2015

Geachte Gast:

Bedankt voor je reactie. We zijn blij dat uw verblijf naar wens is geweest en je kon genieten van alle voorzieningen. Een deel van alles wat uw commentaar, Cali Marriott heeft 100 megabyte van de snelheid van Internet voor alle gasten.

Tot ziens.

Met Vriendelijke Groet,