Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.381)
Beoordelingen filteren
1.381 resultaten
Waardering van reizigers
1.027
282
57
9
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.027
282
57
9
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.381 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Juno Z, Director of Communications van Shangri-La Hotel Suzhou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Juno Z, Director of Communications van Shangri-La Hotel Suzhou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juli 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met shangri-la.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Juno Z, Director of Communications van Shangri-La Hotel Suzhou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juli 2017

  • Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Juno Z, Director of Communications van Shangri-La Hotel Suzhou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juni 2017

  • Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Juno Z, Director of Communications van Shangri-La Hotel Suzhou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken