13 februari 2017 beoordeeld

Een heel fijn hotel met vriendelijk personeel, mooi zwembad waar je lekker kan genieten van een drankje. Op wandelafstand van de oude stad met vele marktjes, restaurants, pubs, nightmarket. Mogelijkheid om buiten te dineren met af en toe een show van de plaatselijke folkloredansen. 's Avonds mooie verlichting in de binnentuin aan het zwembad. Goed ontbijt en lekker diner. Zeer goede spa.
Op 5 km van de beroemde tempels van Angkor, maar gemakkelijk te bereiken via de goedekope tuk-tuk. Een aanrader.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Somadevi Angkor H, Guest Relations Manager van Hotel Somadevi Angkor Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear Myriam,
Greetings from Hotel Somadevi Angkor Resort & Spa in Siem Reap Cambodia!
On behalf of Somadevi Team, we would like to say thank you so much for your stay and feedback our hotel.
We are hoping to see in near future.
Regards,
Kong Phirom

9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is prima geoutilleerd. De kamers zijn comfortabel met goede bedden. De ligging van het hotel ten opzichte van de tempels in de omgeving die toch de belangrijkste trekpleister zijn voor de plaats Siem Reap. Het geheel oogt een beetje oubollig maar is qua kwaliteit goed.
Het restaurant is ook prima en een van de avonden hebben we deelgenomen aan een dinerbuffet met een voorstelling van Khmer dansers en danseressen. Dit was heel leuk om te zien.
Het enige nadeel aan ons verblijf was het feit dat we een kamer hadden op de vijfde verdieping en dat de lift niet verder ging dan de vierde.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
25 november 2014 beoordeeld

heerlijk hotel, vriendelijke staff. De kamers zijn ruim en schoon! Goede voorzieningen op de kamer. Goede WiFi.
Het ontbijt is uitgebreid met voor elk wat wils.
De ligging is goed. Vanuit het hotel loop je zo naar vele winkels en restaurants. De nightmarket is lopend goed te bereiken

Groot zwembad.
Af en toe worden er voorstellingen met diner gegeven. Als je er van houd is het leuk. Heel kleurrijk

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
7 augustus 2014 beoordeeld

De kamers en de bedden zijn goed. De deuren van de kamers klemmen. Het ontbijt is fantastisch. Lekker zwembad. De fitness ruimte stelt niet heel veel voor. Meerdere fitness apparaten zijn stuk. De lobby is zeer ruim van opzet.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
6 augustus 2014 beoordeeld

Al heel wat keren heb ik vakantie gehouden in Siem Reap en mijn voorkeur gaat altijd uit naar dit hotel, simpelweg omdat het altijd goed is. Mooie kamers (zeker in de nieuwe vleugel), heerlijk groot zwembad met comfortabele ligbedden en parasols. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid en daarnaast is het personeel altijd vriendelijk.
Een echte aanrader, zeker omdat het ook nog eens dichtbij het centrum is.

Kamertip: Mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwe vleugel
  • Verbleef: april 2014, reisde alleen