Google
vanaf US$ 14,00
vanaf US$ 19,00
vanaf US$ 31,25
Beoordeeld op 3 maart 2019

Ik ben begonnen mee om 7.30 gaat de deur open dan heb je de temple voor jezelf terwijl de chinezen gaan massal naar ankor wat

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019

Vanaf de eerste aanblik van Bayon ben je normaal verkocht. Een imposant tempelcomplex, waar je best vroeg heen gaat om de massa een beetje voor te zijn. De tempel met z'n vele gezichten is een genot voor fotografen.

Beoordeeld op 21 februari 2019 via mobiele applicatie

Een zeer bijzondere tempel met veel details. Persoonlijk vond ik deze tempel mooier dan de Angkor Wat.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 8 februari 2019

De Bayontempel staat midden in de Angkor Thom, erg mooi met zijn vele Boeddhaformaties, erg fotogeniek, maar zorg voor een goede gids en voldoende achtergrondinformatie, dan wordt het nog indrukwekkender.

Beoordeeld op 31 januari 2019

Mooie tempel met gezichten. Goed bewaard gebleven. Echt wel een must na Angkor Wat. Ga vroeg want ook deze tempel is populair bij de vele Chinese toeristen.