Beoordeeld op 3 maart 2017 via mobiele applicatie

Super goed hotel dicht bij pub street. Het is een goed verzorgt hotel met schone kamers.Ik kan het zeker aan bevelen Personeel is ook super vriendelijk. Ik zeg naar toe gaan. Het ontbijt is ook goed verzorgd.

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Diamond D'angko... B, General Manager van Diamond D'Angkor Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Dear Martinlavooi,

Warmest greetings from Diamond D'angkor Boutique. Siem Reap City Center,

I am appreciated for sharing us the ultimates services you have met from our team member, your endorsement is clued of heartwarming which found that all aspect are your satisfied.

I certainly look forward to welcoming you back to Diamond Angkor Boutique soon to experience more of our ultimate offerings.

Ph:(+855 )16 961 999,
Em:gm@diamondangkor.com

Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Goed Hotel met heel aardig personeel.
Eindelijk weer een goed en uitgebreid ontbijt met een kok die je eieren maakt op de manier zoals jij het wil. Mooie kamer met goede bedden en een mooie badkamer. 10 minuten lopen van het uitgaans leven van pub streek, maar daar hoor je in het hotel niets van.
Gewoon een goed hotel.

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden

Dear dagmar2525,

We were delighted to read such your beautiful feedback on our services and property of your recent stay in Diamond D'angkor Boutique.

It's fabulously meaningful for the organization to received the prillience review such yours. We doing to ensure that the services standard are alive to be offered once your planning will bring you back to Cambodia as well as the future residents will be met as yours.

I certainly look forward to welcoming yu back to Diamond Angkor Boutique soon to experience more of our ultimate offerings.

Ph:(+855 )16 961 999,
Em:gm@diamondangkor.com

Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Waar moet ik beginnen? Het personeel is uiterst vriendelijk, het ontbijt uitstekend verzorgd, de kamer is ruim, badkamer heeft een regendouche, het hotel is omgeven door een prachtige tuin met zwembad. Als je in Siem Reap wilt overnachten kies dan voor dit hotel. Prijs-kwaliteit is uitstekend. Mr. Rin, een van de tuktuk-chauffeurs van het hotel heeft ons 2 dagen rond gereden langs de tempels en dat heeft hij uitstekend gedaan. Hij spreekt goed Engels en kan je ook nog advies geven over de tempels. Dus als je hier verblijft vraag naar hem en je hebt een onvergetelijke dag.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Diamond D'angko... B, General Manager van Diamond D'Angkor Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Dear Yvon146,

A pleasant greetings from Diamond D'angkor Boutique, we greatly delighted you have taking your valued time shearing us on Trip-Advisor the world largest traveler side, found that you have satisfied the service and property.

Your endeavor are meaningful for us which to measure the service and to motivate us to reach the standard of services, also the breakfast are you preferred.

We do believed that you may offer another opportunities of welcoming you back once gain soonest.

Ph:(+855) 16 961 999,
Em:gm@diamondangkor.com,

Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is beslist een aanrader. Op 20 minuten afstand van het vliegveld en de tempels. Ze halen & brengen je gratis naar het vliegveld. Wij kregen bij aankomst een upgrade naar de junior suite. Grote kamer, fijn bed en schoon. De service is ook uitstekend. Onze driedaagse trip, waarvan 1 dag met tourguide, is ons uitstekend bevallen. Ze hebben ook een fijn zwembad en het ontbijt is ook goed. Het personeel is aardig, behulpzaam en geïnteresseerd.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 augustus 2015

Wat een geweldige plek! We konden on line voor 12 cent (!!) upgraden wat we natuurlijk deden. De kamer was geweldig, met een 2 persoonsschommelbank, een zitje, eettafel, heel groot bed wat enorm lekker sliep en een grote, schone badkamer met bad en regendouche en 2 wastafels. De was werd gratis voor ons gedaan en het zwembad was ook zalig na een warme dag door Siem Reap touren. Hier komen we zeker terug!

Verbleef: juli 2015
Diamond D'angko... B, General Manager van Diamond D'Angkor Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2015

Dear Franny V,

Thank you for your most kind review on Trip advisor. Thank you for complementing hotel facilities.
Thank you for being our guest and thank you for sharing your positive experience of Diamond D'Angkor boutique with other Tripadvisor readers and we look forward to welcome you back soonest.

Sincerely,
Sokhemra KHOUN (Mr.)