23 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn in dit hotel drie nachten verbleven en het was top. We werden perfect verzorgd. De service was top. Bij het zwembad kregen we telkens water en pinda's. Het hotel ligt op loopafstand (5 minuten) naar pubstreet. Tourtjes werden geregeld vanuit het hotel. Het personeel was superbehulpzaam en vriendelijk. Prijs kwaliteit is perfect. Volgende keer zouden we zeker weer hier heengaan.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
16 april 2014 beoordeeld

Mulberry boutique hotel is een kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel. De familie rooms zijn erg groot: beneden is er een grote loungebank en zijn er 2 bedden met badkamer. Op de entresol staat een groot 2 persoonsbed met ook een badkamer. Het is erg schoon, stijlvol en zeer ruim. Het kleine zwembad geeft een verfrissing aan het einde van de dag. Het hotel is op loopafstand van het centrum. Maar wil je exclusief Cambodjaans eten ga dan niet naar de Pubstreet (heel toeristisch), maar naar Chanrey Tree - Khmer cuisine. De tuktuk van het hotel brengt je er gratis naartoe en je wordt ook weer opgehaald. Ons plan was om vanuit Siem Reap een tour maken naar het Noorden en Noordoosten. Daar komen nog niet veel toeristen.
Mulberry hotel heeft voor ons een private guide geregeld: Tom Theara. We zijn met hem 5 dagen het land doorgetrokken eindigend in Phnom Phen. Tom laat de niet-toeristische plaatsen zien, spreekt goed Engels en is een erg goed mens. Hij steunt projecten om waterpompen te plaatsen bij arme families 'in the countryside'. Het Mulberry hotel en Tom hebben onze vakantie in Cambodja tot een onvergelijkelijk reis gemaakt.

Kamertip: Kies voor een familie rooms met uitzicht op zwembad.
  • Verbleef: april 2014, reisde met een partner
15 februari 2014 beoordeeld

We hadden een Garden Suite direct aan het zwembad voor 5 nachten. Wat een heerlijkheid! Zoals andere mensen ook al zeggen, een oase aan rust zodra je de poorten door komt! Het is kleinschalig, dus binnen een paar dagen ken je al het personeel, waardoor het een heel persoonlijk karakter krijgt. Iedereen is heel vriendelijk, behulpzaam en doet er echt alles aan om je verblijf prettig te maken. De kamer is groot, twee verdiepingen, twee badkamers, goede airco die temperatuur meet dus alleen aan gaat als het nodig is, waardoor het een constante temperatuur blijft. Erg prettig! Het zwembad heeft een goede temperatuur en het ontbijt is prima.
Het hotel ligt vlakbij pubstreet, maar daar merk je niets van en je hoeft in de stad zelf dus geen tuktuk's te pakken als je wat wil gaan eten, stappen of winkelen; ideaal! Mocht ik ooit nog terug gaan naar Siem Reap, dan kom ik zeker hier terug!

Kamertip: neem een suite aan het zwembad.. de gardensuite is perfect.. geen trappen lopen en je duikt letterlijk zo vanaf je terrasje hert zwembad in
  • Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
7 augustus 2013 beoordeeld

Kleinschalig hotel met prima kamers en zwembad. Rustig gelegen, dicht bij centrum van Siem Reap. Ontbijt niet bijzonder maar voldoende. Service is goed en sfeer is perfect. Ergo prima hotel om met gezin te boeken

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
7 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 3 nachten in dit heerlijke hotel geslapen. Het personeel doet er werkelijk alles aan om je verblijf zo aangenaam
mogelijk te maken. De ligging is perfect in Siem Reap en de kamers zijn ruim, schoon en voorzien van een fijn bed. Probeer een kamer aan de kant van het zwembad te krijgen. Aan de achterkant heb je kans op blaffende honden, om deze reden hebben wij na de eerste nacht van kamer geruild.
Voor het bezoeken van de tempels kun je bij de receptie een tuktuk met chauffeur reserveren.

• Verbleef: juli 2013