Gratis annuleren tot 25/07
  • Gratis parkeren
Park Hyatt Siem Reap(Siem Reap)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Zwembad
Borei Angkor Resort & Spa(Siem Reap)
Official Hotel
  • Inclusief ontbijt
Gratis annuleren tot 28/07
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Gratis annuleren tot 26/07
Gratis annuleren tot 22/07
30 april 2017 beoordeeld

Bloom Garden Guesthouse is ideaal gelegen tussen het centrum en Angkor!
Er zijn gratis fietsen ter beschikking waarmee je op 5 à 10 minuutjes in het centrum of in Angkor staat. Het is heerlijk om rond te fietsen in Angkor! En als je geen zin hebt om te fietsen: er is ook een tuktuk service in de Bloom Garden.
Als je terug komt van Angkor of het centrum, kan je gelijk een frisse duik nemen in het zwembad en even bekomen.
De kamers zijn mooi en erg ruim.
's Ochtends is er een heel lekker uitgebreid ontbijt met verse yoghurt, fruit, brood, eitjes, muesli,... voor ieder wat wils :)
Peter, de eigenaar, weet heel veel over Cambodja en hij helpt je met al je vragen :)
En ook het personeel is super vriendelijk!
Alleen maar positieve dingen over Bloom Garden

• Verbleef: april 2017, reisde alleen
Bloomgarden, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2017

Ha Inge,

Heel erg bedankt voor je geweldige review! Het was ontzettend leuk dat je bij ons te gast was. Het is mooi om te zien hoe ook jouw hart een beetje verknocht is geraakt aan dit mooie land en vriendelijke mensen en dat je een leuke klus hebt kunnen doen in Kampot/Kep.
Ook was het heel gezellig om jou te vergezellen naar de stad en andere leuke activiteiten in Siem Reap.
We zien je vast wel een keer terug :-)

Heel veel groetjes en tot ziens
namens de medewerkers

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bloom Garden Guesthouse is de perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Angkor Wat. Het hotel is zeer netjes en doet knus aan. Dit komt mede door de Nederlandse eigenaar Peter die zijn droom najaagt in Cambodja. Hij staat je persoonlijk op te wachten als je terugkomt van je bezoek aan de tempels, dit maakt het zeer persoonlijk. Daarnaast weet Peter heel veel over Cambodja en hij geeft veel tips! Kortom een prachtig hotel op een rustige lokatie tussen Angkor en Siem Reap met prachtige kamers en leuk zwembad!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Bloomgarden, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2017

Beste Kim en Michael,

Heel erg bedankt voor jullie geweldige review. Het was ontzettend leuk dat jullie hier waren en het is fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad!
Wij hebben ook van jullie genoten en het is altijd mooi als we er weer 'Cambodja-fans' bij hebben. Heel veel plezier nog tijdens jullie rondreis in dit prachtige land.

Nogmaals bedankt en wie weet, tot ziens

Namens de staf

Peterhans koperberg

5 februari 2017 beoordeeld

Geweldige ervaring! Prachtig Guesthouse op een geweldige locatie. Dicht bij het centrum en dicht bij Angkor Wat. Mooie kamer's. Heerlijk ontbijt. Super vriendelijk personeel. En wat is het heerlijk om na een dag de ruïnes en tempels bewonderd te hebben in Angkor wat bij het Guesthouse persoonlijk door de eigenaar ontvangen te worden met een heerlijk verfrissend drankje. En daarna een heerlijke duik in het fantastische zwembad. Zoek niet verder en boek een kamer is ons advies! Je zult er geen spijt van krijgen!

Kamertip: Alle kamers zijn super mooi! Een voorkeur aangeven is niet nodig.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Bloomgarden, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Ha Eric en Desiree,

Dank jullie wel voor dit geweldige review. Namens de staf kan ik jullie melden dat we hier heel erg trots op zijn! Het was ontzettend leuk dat jullie hier waren en ik heb genoten hoe jullie Siem-Reap e.o. / Angkor Wat hebben ontdekt.

Tot het volgende 'lange' weekend :-)

hartelijke groeten

2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit zeer charmante hotel met buitenzwembad vind je werkelijk alles om je bezoek aan Siem Reap en Angkor Wat tot een succes te maken. Uiterst behulpzame en kundige medewerkers, fijne kamers en een mooie tuin. Alles wordt met aandacht en liefde gedaan. Klasse.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
PeterhansKoperberg, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2017

Ha Maaike, Eric, Berber en Luca

Bedankt voor het mooie review. Ook wij vonden het geweldig dat jullie hier (zelfs 2x ) zijn geweest. Het was ontzettend leuk om te zien hoe veel plezier jullie hebben gehad en we zijn blij dat we even een rustpunt hebben mogen zijn gedurende jullie lange reis. Het mooi dat we jullie hebben kunnen ondersteunen bij het organiseren van de vele uitstapjes die jullie hier hebben gemaakt.

Persoonlijk vond ik het zo gaaf dat jullie ook de locale gebieden hier hebben bezocht en terugkwamen met een idee om 'iets' te gaan opzetten ter bescherming van de met uitsterven bedreigde Irrawaddy dolfijn

Voor ons was het ook een leerzame ervaring met de kinderen. Ze hebben hun plek hier gevonden en konden volop meegenieten van het zwembad, de tuin en de klusjes in de tuin en het huis. Voor Veary, Chanta, Chom Ron en Srey Em mooie momenten die zeker blijven hangen.

We wensen jullie nog heel veel mooie momenten voor de komende maanden voordat jullie weer terug gaan naar NL.

We komen elkaar vast wel weer tegen!

Hartelijke groeten
Namens de staf

30 januari 2017 beoordeeld

Heel goede service, spreken perfect engels en nederlands, heel lekker ontbijt en veel tips om je verblijf aangenaam te maken. Ligging verder van Angkor Wat dan verwacht, maar gratis fietsen en goegkope tuk tuk ter beschikking.

Kamertip: Vraag kamer boven want beneden hoor je bovenburen.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Bloomgarden, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2017

Dank je wel voor je mooie review. Wij zijn daar erg blij mee. We vonden het geweldig om jullie op weg te helpen met tips om jullie reis en verblijf aangenaam te maken.

Hartelijke groeten,
namens de staf