5 februari 2017 beoordeeld

Geweldige ervaring! Prachtig Guesthouse op een geweldige locatie. Dicht bij het centrum en dicht bij Angkor Wat. Mooie kamer's. Heerlijk ontbijt. Super vriendelijk personeel. En wat is het heerlijk om na een dag de ruïnes en tempels bewonderd te hebben in Angkor wat bij het Guesthouse persoonlijk door de eigenaar ontvangen te worden met een heerlijk verfrissend drankje. En daarna een heerlijke duik in het fantastische zwembad. Zoek niet verder en boek een kamer is ons advies! Je zult er geen spijt van krijgen!

Kamertip: Alle kamers zijn super mooi! Een voorkeur aangeven is niet nodig.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Bloomgarden, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Ha Eric en Desiree,

Dank jullie wel voor dit geweldige review. Namens de staf kan ik jullie melden dat we hier heel erg trots op zijn! Het was ontzettend leuk dat jullie hier waren en ik heb genoten hoe jullie Siem-Reap e.o. / Angkor Wat hebben ontdekt.

Tot het volgende 'lange' weekend :-)

hartelijke groeten

2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit zeer charmante hotel met buitenzwembad vind je werkelijk alles om je bezoek aan Siem Reap en Angkor Wat tot een succes te maken. Uiterst behulpzame en kundige medewerkers, fijne kamers en een mooie tuin. Alles wordt met aandacht en liefde gedaan. Klasse.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
PeterhansKoperberg, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2017

Ha Maaike, Eric, Berber en Luca

Bedankt voor het mooie review. Ook wij vonden het geweldig dat jullie hier (zelfs 2x ) zijn geweest. Het was ontzettend leuk om te zien hoe veel plezier jullie hebben gehad en we zijn blij dat we even een rustpunt hebben mogen zijn gedurende jullie lange reis. Het mooi dat we jullie hebben kunnen ondersteunen bij het organiseren van de vele uitstapjes die jullie hier hebben gemaakt.

Persoonlijk vond ik het zo gaaf dat jullie ook de locale gebieden hier hebben bezocht en terugkwamen met een idee om 'iets' te gaan opzetten ter bescherming van de met uitsterven bedreigde Irrawaddy dolfijn

Voor ons was het ook een leerzame ervaring met de kinderen. Ze hebben hun plek hier gevonden en konden volop meegenieten van het zwembad, de tuin en de klusjes in de tuin en het huis. Voor Veary, Chanta, Chom Ron en Srey Em mooie momenten die zeker blijven hangen.

We wensen jullie nog heel veel mooie momenten voor de komende maanden voordat jullie weer terug gaan naar NL.

We komen elkaar vast wel weer tegen!

Hartelijke groeten
Namens de staf

30 januari 2017 beoordeeld

Heel goede service, spreken perfect engels en nederlands, heel lekker ontbijt en veel tips om je verblijf aangenaam te maken. Ligging verder van Angkor Wat dan verwacht, maar gratis fietsen en goegkope tuk tuk ter beschikking.

Kamertip: Vraag kamer boven want beneden hoor je bovenburen.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Bloomgarden, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2017

Dank je wel voor je mooie review. Wij zijn daar erg blij mee. We vonden het geweldig om jullie op weg te helpen met tips om jullie reis en verblijf aangenaam te maken.

Hartelijke groeten,
namens de staf

18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie questhouse in Siem reap met een heerlijk zwembad voor de nodige verkoeling.
De guesthouse is gesitueerd nabij de ingang van Angkor Wat, de Nederlandse eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam in alle vragen die je hebt.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Bloomgarden, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2017

Beste Simone en Michael,
Dank jullie wel voor je geweldige review. Het was zo leuk dat jullie een gedeelte van jullie vakantie bij Bloom Garden hebben doorgebracht! Wij zijn blij dat we jullie een aangenaam verblijf hebben kunnen bieden. Ook was het mooi om te zien hoe jullie Angkor Wat en Siem Reap hebben ontdekt (en er is nog zo veel meer te zien :-) ).

Tot de volgende keer en groet

namens de staf en tuktuk drivers

10 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er moest voor mij een belangrijk persoonlijk pakketje vanuit Nederland naar Cambodja opgestuurd worden. Dit bleek helaas niet zo gemakkelijk door een gebrek aan Nederlandse ambassade in Cambodja en geen duidelijk postadres van het hostel dat ik in Siem Reap had geboekt. Via internet kwam ik bij Peterhans en zijn Bloom Garden Guesthouse terecht. Ik mocht het pakketje naar zijn adres laten versturen. Peterhans heeft de post in de gaten gehouden voor me, is naar het postkantoor gegaan en heeft mij persoonlijk op de hoogte gehouden. Hij heeft me hiermee super geholpen! Nogmaals dank Peterhans.
Het guesthouse ziet er trouwens ook nog eens prachtig uit!

Verbleef: januari 2017, reisde alleen
Bloomgarden, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Beste Carlijne,
Het was ons een genoegen om jou tot hulp te zijn. We weten hoe vervelend het is als je zaken kwijt bent die vervolgens uit Nederland hier naar toe moeten worden gestuurd. Gelukkig was alles op tijd binnen en heb je je reis richting Laos voort kunnen zetten.

Misschien tot een volgende keer

Met vriendelijke groet