• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 47 per nacht.

• Gratis parkeren
Tanei Boutique Villa(Siem Reap)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Raffles Grand Hotel d'Angkor(Siem Reap)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 223 per nacht.

Hyatt.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 159 per nacht.

18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie questhouse in Siem reap met een heerlijk zwembad voor de nodige verkoeling.
De guesthouse is gesitueerd nabij de ingang van Angkor Wat, de Nederlandse eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam in alle vragen die je hebt.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Bloomgarden, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2017

Beste Simone en Michael,
Dank jullie wel voor je geweldige review. Het was zo leuk dat jullie een gedeelte van jullie vakantie bij Bloom Garden hebben doorgebracht! Wij zijn blij dat we jullie een aangenaam verblijf hebben kunnen bieden. Ook was het mooi om te zien hoe jullie Angkor Wat en Siem Reap hebben ontdekt (en er is nog zo veel meer te zien :-) ).

Tot de volgende keer en groet

namens de staf en tuktuk drivers

Eigenaar Bloom Garden Guesthouse Villa

10 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er moest voor mij een belangrijk persoonlijk pakketje vanuit Nederland naar Cambodja opgestuurd worden. Dit bleek helaas niet zo gemakkelijk door een gebrek aan Nederlandse ambassade in Cambodja en geen duidelijk postadres van het hostel dat ik in Siem Reap had geboekt. Via internet kwam ik bij Peterhans en zijn Bloom Garden Guesthouse terecht. Ik mocht het pakketje naar zijn adres laten versturen. Peterhans heeft de post in de gaten gehouden voor me, is naar het postkantoor gegaan en heeft mij persoonlijk op de hoogte gehouden. Hij heeft me hiermee super geholpen! Nogmaals dank Peterhans.
Het guesthouse ziet er trouwens ook nog eens prachtig uit!

Verbleef: januari 2017, reisde alleen
Bloomgarden, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Beste Carlijne,
Het was ons een genoegen om jou tot hulp te zijn. We weten hoe vervelend het is als je zaken kwijt bent die vervolgens uit Nederland hier naar toe moeten worden gestuurd. Gelukkig was alles op tijd binnen en heb je je reis richting Laos voort kunnen zetten.

Misschien tot een volgende keer

Met vriendelijke groet

Eigenaar Bloom Garden Guesthouse Villa

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Peterhans, Weary, Roth en de rest van de crew,.
Ontzettend bedankt voor jullie ontvangst, gastvrijheid en service. De locatie en omstandigheden waren voor ons perfect. In het bijzonder als je, zoals ons, op je rust gesteld bent. En je ontbijt kakel vers is.
Binnen een dag zoveel mogelijk zien liep olv Roth prima. Sunrise bij Ankor What en de bezoeken aan alle andere tempels was helemaal top. Hij kon ook veel vertellen over de geschiedenis. Verkoeling in het zwembad bood daarna een hoop verfrissing, gezien de hitte hard nodig. Daarna richting Battambang. Door interventie Peterhans kregen we onderdak in een kindertehuis, met B&B, aldaar. Waar we door kinderen en leiding van harte werden welkom geheten. Sophy, woont daar verzorgt de jongste kinderen en is student, is deze dagen onze gastvrouw geweest. Kleine vrouw met een groot hart!!
Peterhans, Weary, Roth en Sophy, bedankt voor alle inspiratie. Jullie maken het verschil in deze wereld. Top vakantie!!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
PeterhansKoperberg, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Hoi Erik en Natascha,

Bedankt voor jullie geweldige review. Wij vonden het geweldig om jullie niet alleen Siem Reap/Angkor Wat en opstreken te laten zien. Wat leuk mooi dat jullie meer van Cambodja wilden zien. We wilden dit graag voor jullie organiseren. Battambang, Phnom Penh, Koh Rong....een geweldige reis!
Het waren geweldige dagen en ook wij hebben veel plezier met jullie gehad :-)

Goede reis verder en wie weet, tot ziens.....

Heel veel groetjes van ons allen hier en van Sophy (hug van Phnom)

Peterhans

28 september 2016 beoordeeld

Wat een aanrader! Eigenaar Peterhans heeft ons hartelijk verwelkomt en hij en zijn fantastische staf staat 24 uur per dag voor je klaar. Een accommodatie die voelde als ‘thuis komen in één grote familie’. Niets moet, alles mag. Bedankt allemaal (in het bijzonder kleine puppy Phnom voor alle knuffels, Eric en Sem voor de leuke avond en Berb voor het laten zien van de Ankor Wat.) Veel geluk bij het creëren van jullie droomplekje! Groetjes, Manon en Lieke

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
PeterhansKoperberg, Owner van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2016

Ha Manon en Lieke,

Bedankt voor jullie geweldige review. Wat fijn dat jullie genoten hebben van het verblijf bij Bloom Garden. Ook wij vonden het heel fijn om jullie kennis te laten maken met Angkor Wat en Siem Reap. Zoals altijd.....tijd tekort!

Heel veel groeten van de staf, knuffel van Phnom

Groet
Eigenaar Bloom Garden Guesthouse

19 september 2016 beoordeeld

Fantastische locatie, dicht bij Angkor Wat. Eigen Tuk-Tuk service. Geweldige accommodatie, klassiek houten interieur met mooie details.
Grote verzorgde kamers met alles d'r op en d'r an. Airco én Electric fan. Waterkoker, minibar, eigen douche met warm water.
Water uit de kraan komt uit bron en is prima te drinken.
Heerlijk gloednieuw zoutwater zwembad - puur genieten.

en natuurlijk fantastische mensen die alles doen om je verblijf in Siem Reap echt onvergetelijk te maken... absoluut een must om dit Guesthouse te boeken!

Kamertip: Er zijn kamers met een groot dubbel bed en kamers met twee bedden (die evenwel prima als dubbelbed te gebruiken zijn)
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Bloomgarden, Eigenaar van Bloom Garden Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2016

Hoi Eric en Abigail,

Heel erg bedankt voor jullie geweldige review!!! We zijn blij dat jullie genoten hebben :-) Wij vonden het geweldig dat jullie hier een week waren. Het was leuk om samen met jullie een programma te maken om Siem Reap en Angkor Wat te ontdekken.

Ik wil jullie, ook namens de gehele staf, bedanken voor jullie aanwezigheid en het mooie 'tot ziens' verhaal wat jullie in ons gastenboek hebben achtergelaten.

Tot ziens

Peterhans