7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als overnachting voor een groepsreis was dit absoluut een toppertje; een ruime kamer met groot tweepersoonsbed, een heerlijke douche en een eigen terras maakte dit een prima plek als uitvalsbasis voor Angkor! Verder een prima service met voldoende Engels sprekende personeelsleden, goed ontbijt en zelfs een take-away ontbijt voor de zonsopgang bij Angkor. En 's middags lekker bijkomen bij het niet al te grote, maar keurige zwembad. Het centrum is prima lopend te bereiken of je pakt voor enkele minuten een tuktuk! Een dikke aanrader!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er veelste vroeg omdat we een nachtbus hadden. Toen werden we verzocht ergens te gaan ontbijten we dachten zelf dat we er rond 13;00 in zouden mogen. Toen we om 8:15 terug kwamen om ons even om te kleden kregen we de kamer al! En het was ook een erg mooie kamer

Verbleef: januari 2017
4 december 2016 beoordeeld

Leuk hotel, rustig gelegen. Kamers cq huisjes zijn netjes en hebben mooi balkon. Na dag tempels kijken kom je hier helemaal tot rust. Ook het zwembad was heerlijk. Het personeel zeer vriendelijk en attent. Regelde tuktuk chauffeur om naar Angkor te gaan. Waren oprecht geïnteresseerd hoe je dag was. Zou hier zeker terugkomen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de bots dit hotel gevonden om te dineren. Ik heb wel een paar keer gevraagd achter niet pikant eten. Not spicy. Ze knikken dat ze je verstaan, maar dan krijg je een pikant gerecht voor je neus. Dit was niet aangenaam. Vooral niet als je dan een opmerking hierover maakt. Ik kreeg enkel sorry te horen. Jammer, een gemiste kans. Mijn vriend zelf was wel tevreden over zijn eten.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg sfeervol boutique hotel met ruime kamers, met een lekker bed en douche. Buiten op je terras staan 2 lekkere soort van schommelstoelen. Er is een klein zwembad en een bubbelbad (maar wel zonder bubbels). Er zijn wel wat weinig ligstoelen voor de vele mensen die eind van de middag komen zwemmen / relaxen. Ontbijt is heerlijk met vers sap en stokbrood of toast, vers fruit, ei.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie