“Overboekt zonder compassie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Sonalong Boutique Village & Resort
Beoordeeld als nr. 102 van 384 hotels in Siem Reap
31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deel van nature graag complimentjes uit en geef mensen graag voordeel van de twijfel maar het management van Sonalong boutique is echt vreselijk. Dagen geleden via booking.com gereserveerd en bevestigd gekregen. Bij aankomst bleken ze overboekt. Kan gebeuren maar biedt dan een fatsoenlijk alternatief. Sta je dan met je kind van 13 jaar op oudjaarsavond in een overvol Siem Reap en een manager die het overduidelijk jouw probleem vind en niet de zijne. Gelukkig konden we weer terecht in het hotel waar we de nacht daarvoor waren geweest: Maison Damnak op Kamreukroad. Ook zij waren volgeboekt maar namen de moeite om de spa ruimte voor ons in orde te maken voor een schappelijke prijs. Ga je voor geldwolven zonder compassie dan verblijf vooral hier. Wil je eerlijke mensen met het hart op de goede plek én een goed hotel dan ga vooral naar Maison Damnak.

Verbleef: December, 2017, reisde met familie

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als overnachting voor een groepsreis was dit absoluut een toppertje; een ruime kamer met groot tweepersoonsbed, een heerlijke douche en een eigen terras maakte dit een prima plek als uitvalsbasis voor Angkor! Verder een prima service met voldoende Engels sprekende personeelsleden, goed ontbijt en zelfs een take-away ontbijt voor de zonsopgang bij Angkor. En 's middags lekker bijkomen bij het niet al te grote, maar keurige zwembad. Het centrum is prima lopend te bereiken of je pakt voor enkele minuten een tuktuk! Een dikke aanrader!

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er veelste vroeg omdat we een nachtbus hadden. Toen werden we verzocht ergens te gaan ontbijten we dachten zelf dat we er rond 13;00 in zouden mogen. Toen we om 8:15 terug kwamen om ons even om te kleden kregen we de kamer al! En het was ook een erg mooie kamer

Verbleef: Januari, 2017
4 december 2016 beoordeeld

Leuk hotel, rustig gelegen. Kamers cq huisjes zijn netjes en hebben mooi balkon. Na dag tempels kijken kom je hier helemaal tot rust. Ook het zwembad was heerlijk. Het personeel zeer vriendelijk en attent. Regelde tuktuk chauffeur om naar Angkor te gaan. Waren oprecht geïnteresseerd hoe je dag was. Zou hier zeker terugkomen.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de bots dit hotel gevonden om te dineren. Ik heb wel een paar keer gevraagd achter niet pikant eten. Not spicy. Ze knikken dat ze je verstaan, maar dan krijg je een pikant gerecht voor je neus. Dit was niet aangenaam. Vooral niet als je dan een opmerking hierover maakt. Ik kreeg enkel sorry te horen. Jammer, een gemiste kans. Mijn vriend zelf was wel tevreden over zijn eten.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg sfeervol boutique hotel met ruime kamers, met een lekker bed en douche. Buiten op je terras staan 2 lekkere soort van schommelstoelen. Er is een klein zwembad en een bubbelbad (maar wel zonder bubbels). Er zijn wel wat weinig ligstoelen voor de vele mensen die eind van de middag komen zwemmen / relaxen. Ontbijt is heerlijk met vers sap en stokbrood of toast, vers fruit, ei.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
4 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sonalong is een klein paradijsje, niet direct in het centrum maar op redelijke loopafstand en met de tuktuk ben je in iets meer dan 5 minuten in Pub street. Wij vinden het juist erg fijn om in een iets rustiger hotel te zitten. Het was heerlijk om
na een dag in de stad of rond de tempels te zwerven even te zwemmen en te genieten van de tuin en het balkon. Het personeel was erg vriendelijk en de kamer prima. Wij hebben hier 4 dagen genoten!

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Siem Reap bekeken
Suorkear Boutique Hotel & Spa
nr. 79 van 384 in Siem Reap
477 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sonalong Boutique Village & Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sonalong Boutique Village & Resort

Adres: Street 27 | Wat Bo Village, Sala Kamreuk, Siem Reap, Cambodja
Telefoonnummer:
Locatie: Cambodja > Provincie Siem Reap > Siem Reap
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 29 voordelig hotel in Siem Reap
Nr. 35 romantisch hotel in Siem Reap
Nr. 36 zakenhotel in Siem Reap
Nr. 37 familiehotel in Siem Reap
Prijsklasse: € 25 - € 52 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Sonalong Boutique Village & Resort 3*
Aantal kamers: 16
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Agoda, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sonalong Boutique Village & Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sonalong Boutique Village And Resort
Sonalong Boutique Village Hotel Siem Reap

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?