“Heerlijk restaurantje/café”
Beoordeling van Footprint Cafes

Footprint Cafes
Geclassificeerd als nr. 2 van 43 Koffie en thee in Siem Reap
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de 6 weken die wij zijn aan het reizen was dit het beste restaurantje waar wij hebben gegeten! We zijn zelfs 3x terug geweest! We hebben verschillende dingen van het menu geprobeerd en elk was op zijn eigen manier verassend lekker! Zeker een aanrader! Personeel is ook heel erg vriendelijk en beleefd.

Georgina H, Founder van Footprint Cafes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

We zijn heel blij dat je ons leuk vond. Bedankt voor het bezoeken!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele leuke tent waar je heerlijk kunt eten en drinken. Wij hebben er ontbeten en geluncht. De porties zijn groot, lekker en tegen een goede prijs. Daarnaast is de bediening heel vriendelijk en goed.

Ook erg geschikt om met je laptop te werken, want de WiFi is goed, het is er koel en vrij rustig qua geluid.

Georgina H, Founder van Footprint Cafes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Bedankt voor je geweldige recensie!

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een paar keer gegeten. Lekker local food en ook enkele zaken op de menu voor onze Europese magen :-) heel lekkere suggesties op de kaart. Slow baked tomatoes waren heel lekker en hun aardappelkroketten ook. Ik geloof dat ze die 'sliders' ofzo noemen. Een deel van de opbrengst gaat naar lokale projecten, dus altijd Goed om weten dat er iets goeds mee gebeurt! Dat is hard nodig. Fun fact: je kan ook de dagelijkse schotel kiezen die ze sowieso elke dag voor het personeel klaarmaken. 3,5 dollar maakt het dan goedkoper dan de andere schotels. Enjoy!

Georgina H, Founder van Footprint Cafes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Dank je. Geniet van de rest van uw vakantie.

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs-kwaliteitverhouding top. Tevens groot aanbod vegetarische alsook veganistische gerechten. Leuk kader en vriendelijke bediening. Een pareltje.

Georgina H, General Manager van Footprint Cafes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2017

Dank je wel Charlotte!

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke plek tussen de drukte van de stad. Hier kun je lekker even bijkomen. Aardig personeel, is gemeend geïnteresseerd in je en besteed veel aandacht aan je. Ze hebben er erg lekkere yoghurt shakes en nog beter: super French toast met honing en fruit. Een echte smaaksensaties.

Reizigers die Footprint Cafes bekeken, bekeken ook

Siem Reap, Provincie Siem Reap

Siem Reap, Provincie Siem Reap

In Footprint Cafes geweest? Deel je ervaringen!