frank v
Heule, België

Heel aangenaam verblijf

Beoordeling van Chobe Marina Lodge
4,0 van 5 bollen7 nov 2017 beoordeeld
We verbleven er 2 nachten. Ruime propere lodges met zicht op de Zambezi. Ruime kamer met een extra zitruimte ( soort salonnetje). Grote propere badkamer. Het personeel is vriendelijk. Aangenaam zitten aan de bar naast het zwembad. Het eten is in buffetvorm. Genoeg keuze en iedere dag wat anders. Ook het ontbijt was oké. Aan te raden !
Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 9 nov 2017
Bedankt voor uw beoordeling op Tripadvisor wordt zeer op prijs gesteld. We zijn heel blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en hopen dat je ons binnenkort weer zult bezoeken.
0.6 km van Chobe Marina Lodge
2.2 km van Chobe Marina Lodge
  • Algotels
1.5 km van Chobe Marina Lodge
Gratis parkeren
Our small swimming pool to enjoy your stay with us!
6.7 km van Chobe Marina Lodge
0.6 km van Chobe Marina Lodge
Meer hotels in Kasane bekijken
Beoordeeld op 5 augustus 2016

Het verblijf was super. Alles was aanwezig!
De boottochten zijn zeker een aanrader. Je ziet heel veel dieren zowel in het water, naast het water als boven het water. Voor ieder wat wils!
Eten was heel lekker en verzorgd. In de bar kan je ook lekkere cocktails drinken.
Op de kamer was niets op aan te merken. Zelfs een haardroger was aanwezig.
In de tuin lopen heel veel wrattenzwijnen rond dus wel opletten met kleine kindjes.

Datum van verblijf: september 2015
Malcolm R, Chief Operating Officer van Chobe Marina Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2016

Hartelijk dank voor uw feedback wordt zeer gewaardeerd. Onze lodge milieu is zeer veilig en onze wrattenzwijnen heb nog nooit iemand verwond, maar deze zijn wilde dieren en voorzichtigheid moet altijd takenfor uw eigen veiligheid. We zijn blij dat u genoten van uw verblijf bij ons.

Beoordeeld op 5 december 2015

Keurige lodge met een perfect ligging aan de rivier en goede kamers. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede keuken met ruime keus. Het hotel organiseert boottochten vanuit de lodge evenals jeep safaris - beiden zijn aanraders.

Datum van verblijf: oktober 2015
Malcolm R, Chief Operating Officer van Chobe Marina Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2015

Thank you for the great feed back, we are happy you enjoyed your stay with us.

Beoordeeld op 22 oktober 2013

Wij verbleven 2 nachten in Chobe Marina en hebben er echt genoten. Het is prachtig gelegen aan de rivier waar je vanop je terras een weids uitzicht hebt en een prachtige zonsondergang kan beleven. Ruime kamer met zithoek, koffiefaciliteit, airco, muggennet, ijskastje, safe enz. Ook de badkamer was erg groot en voorzien van ligbad, aparte douche en diverse toileteries. Voldoende keuze bij het ontbijtbuffet. Het diner was ook lekker en uitgebreid. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam wat voor mij als rolstoelpatiënte enorm belangrijk is. Wij zouden er zeker terug willen boeken.

Kamertip: Boek een kamer direct aan de rivier.
Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 13 oktober 2013

Wij verbleven 2 nachten in deze prachtige lodges.
We werden verwelkomt met een heerlijk drankje en verfrissing.
Ruime kamer/appartement, met terras, aan het water. Koffie, thee, en fleswater op de kamer. Airco, ventilators, Ijskastje en tv op de kamer.
Ruime badkamer met grote douche én zalig ligbad. Toiletproducten ter beschikking.
's Avonds kwam men de muggennetten openhangen en chocolaatje op je bed (toch leuke attentie hé)
Tof zwembad met bar. Schitterend mooie tuinen! Mooi onderhouden.
Men is blijkbaar nog bezig met renovaties, maar daar hadden we geen last van.
Er was gratis wifi in de buurt van bar en receptie.
Aanlegsteiger voor boottochten op Chobe. Een echte aanrader! Prachtig om al die dieren zo vanop de boot te zien (olifanten die de rivier oversteken,nijlpaarden, krokodillen, buffels, warthogs, apen, en ontelbare mooie vogels.
Ontbijt in buffetstijl is zeker ok.
Diner een keer à la carte gegeten : was zeer lekker.
De andere dag hebben we voor het diner aangeschoven aan het buffet : ook zeer veel keuze en zeer lekker. Ook de mogelijkheid om je eten te laten wokken.
Toplocatie, zeer vriendelijk personeel, en zeer lekker eten.
Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 15 augustus 2012

Leuke en nette lodge. De kamers zijn niet bijzonder maar zeker wel netjes. Het uitzicht vanuit de kamer is wel erg mooi en in de tuin lopen allemaal pumba’s. Lekker gegeten in het a la carte restaurant. De BBQ bij het zwembad was redelijk goed alleen het vlees was te doorbakken, maar je kunt er gewoon bij blijven staan om aan te geven hoe je je vlees wil hebben ;-). De game drives zijn zowel in de ochtend als in de middag helemaal top!. Ook een sundown cruise zou ik zeker niet overslaan.

Datum van verblijf: juli 2012